Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Animerade Filmer Med Sorliga Slut

Startat av MOA, 20 juli 2023 kl. 17:21:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Hur många filmer har ni sett med sorgliga slut?Dom enda animerade jag känner till med sorgliga slut e Dot & Kängurun & Ringing Bell.Micke & Molle har ett bittersött barndomsminne till slut som egentligen e rätt sorgligt.
Sorgliga slut e nog rätt ovanliga för animation men alla sagor har int lyckliga slut

Skokaka

Jag vet inte om det har funnits en liknande tråd? Och kan inte direkt komma på mer exempel, men det kan finnas och förmodligen några jag har hört talats om...

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 20 juli 2023 kl. 17:21:09Hur många filmer har ni sett med sorgliga slut?Dom enda animerade jag känner till med sorgliga slut e Dot & Kängurun & Ringing Bell.Micke & Molle har ett bittersött barndomsminne till slut som egentligen e rätt sorgligt.
Sorgliga slut e nog rätt ovanliga för animation men alla sagor har int lyckliga slut

Fantastiska Wilbur har ju ett sorgligt slut.

moviefan

Pojken med det tickande hjärtat har ett sorgligt slut  :'(

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 juli 2023 kl. 17:59:26Fantastiska Wilbur har ju ett sorgligt slut.
Ja Charlotte dör ju
Citat från: moviefan skrivet 20 juli 2023 kl. 18:03:01Pojken med det tickande hjärtat har ett sorgligt slut  :'(
Aldrig sett

moviefan

Citat från: MOA skrivet 20 juli 2023 kl. 18:24:11Ja Charlotte dör juAldrig sett
Den är jättebra, har fin animation med.