Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Humor

Startat av TonyTonka, 14 april 2018 kl. 19:48:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Jag är bara nyfiken, vilken typ av humor är eran favorit? Te.x satir, parodi, slapstick, etc? :)

Själv måste jag vara tråkig och säga att jag gillar all typ av humor. Den enda humorn jag ibland kan ha lite svårt för är svart humor, men det är typ det. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Richardo

Slapstick, men i och för sig är det något som barn främst verkar gilla.

sickstew

#2
Citat från: TonyTonka skrivet 14 april 2018 kl. 19:48:55
Jag är bara nyfiken, vilken typ av humor är eran favorit? Te.x satir, parodi, slapstick, etc? :)

Själv måste jag vara tråkig och säga att jag gillar all typ av humor. Den enda humorn jag ibland kan ha lite svårt för är svart humor, men det är typ det. ^^

Satir är skoj, :) sen gillar jag udda humor, typ överdrivna skådespel av vissa karaktärsdrag, för att dra exempel så humorgruppen klungan, deras föreställningar och deras serien "ingen bor i skogen ".

Och komedier utan tydlig story. Där manus spretar åt alla håll och är oberäkneligt, vissa skulle stänga av direkt då, själv njuter jag.
Typ: Freddy got fingered, Dont mess
With the zohan, Torkel i knipa, south park, kung FU hustle, kung FU soccer(?), musikal filmen "across the universe", café(märklig film där allt utspelar sig på ett och samma café),

Daniel Hofverberg

Personligen tål jag verkligen inte fars och buskis, och generellt sett är jag inte speciellt förtjust i slapstick (även om det kan finnas undantag). I övrigt är jag allätare, och tycker om det mesta.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 april 2018 kl. 22:16:01
I övrigt är jag allätare, och tycker om det mesta.

Samma här, jag tycker också om den mesta sorters mat...

Will Siv

Den viktigaste "regeln"/eller "principen"

- "comedy is subjective"