Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Michael Bay

Startat av moviefan, 14 februari 2017 kl. 18:55:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

moviefan

Jag gillar hans filmer, väldigt mycket. Mina favoriter är  Bad Boys första filmen, The Rock Armageddon och The Island Jag gillar dessa för att de har bra handling, och bra action scener. Skådespelarinsatserna är också mycket bra.

jimstrom

Tycker han ofta får väldigt mycket skit han inte förtjänar, mina favoritfilmer med Bay är The Rock, Bad Boys och Pain & Gain.

Han är en kompetent regissör, men skulle kunna anta sig lite bättre manus, hur som helst förstår inte riktigt hur han och Zack Snyder blev hela internets slagpåsar tillsammans med Shaylaman och George Lucas.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

moviefan

Citat från: jimstrom skrivet 14 februari 2017 kl. 23:31:45
Tycker han ofta får väldigt mycket skit han inte förtjänar, mina favoritfilmer med Bay är The Rock, Bad Boys och Pain & Gain.

Han är en kompetent regissör, men skulle kunna anta sig lite bättre manus, hur som helst förstår inte riktigt hur han och Zack Snyder blev hela internets slagpåsar tillsammans med Shaylaman och George Lucas.

Är Pain and Gain bra ?  Har ni sett Transformers ?

moviefan

Bay vill göra uppföljare på The Rock. Hoppas då den blir bra.

Lilla My

Väldigt accurate representation av vad jag tycker om Michael "Blow Everything Up" Bay:


https://www.youtube.com/watch?v=BsthuKUESCg


;D

moviefan


jimstrom

moviefan: Har man lite sjuk humor och gillar Mark Wahlberg och Dwayne Johnsons så är Pain & Gain riktigt bra. Delvis baserad på en riktig händelse där ett gäng bodybuilders med en kombinerad intelligens motsvarande deras skonummer beslöt sig för att kidnappa och ta över en miljonärs tillgångar.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

moviefan

Har nu köpt Pearl Harbor på bluray, den är mycket bra.  Gillar ni den ?  ;)

Elios

Känns som att man kan antingen hata eller älska Michael Bay. Har fått mycket kritik har jag för mig för dom senaste Transformers filmerna. ^^

moviefan

Citat från: Elios skrivet 12 april 2023 kl. 20:21:52Känns som att man kan antingen hata eller älska Michael Bay. Har fått mycket kritik har jag för mig för dom senaste Transformers filmerna. ^^

Är Transformers bra ?  

Elios

Citat från: moviefan skrivet 13 april 2023 kl. 17:02:08Är Transformers bra ? 
Jag gillar dom första två. Sen fyran är också ganska bra. Dom andra tycker jag är sådär.  ::) :o

moviefan

Räknas The Rock och Armageddon som disneyfilmer ?  

gstone

Nu ska Unicron  vara med i den nya transfomers filmen.

Det blir väldigt spännade :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

moviefan

Jag kan rekommendera hans senaste film Ambulance, den var mycket bra. Fast hans äldre filmer är bättre.  ;)

Elios

Citat från: moviefan skrivet  7 maj 2023 kl. 21:01:17Jag kan rekommendera hans senaste film Ambulance, den var mycket bra. Fast hans äldre filmer är bättre.  ;)
Jake Gyllenhaal är riktigt grym i den.  ;D