Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Trackers för svenskdubbade serier?

Startat av Grävling, 6 juli 2021 kl. 11:24:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Grävling

Känner någon till några torrenttrackers där det finns svenskdubbade serier? Jag menar mer ovanliga serier som inte finns tillgängliga via diverse streamingtjänster o.s.v.

Jag har letat efter De vilda djurens flykt i över ett år. Jag vet att det finns en bra svensk tracker som heter SuperBits, men vet inte om det är värt att försöka få en invite. Finns det någon här med ett konto som kan kolla om De vilda djurens flykt på svenska finns där? Och som kan svara på om det generellt finns en hel del äldre mer obskyra svenska serier, eller om det är mest nyare saker?

Känner någon till någon annan tracker eller annat sätt att få tag på mer ovanliga gamla serier som varken går att köpa eller streama?

Steffan Rudvall

Citat från: Grävling skrivet  6 juli 2021 kl. 11:24:43
Känner någon till några torrenttrackers där det finns svenskdubbade serier? Jag menar mer ovanliga serier som inte finns tillgängliga via diverse streamingtjänster o.s.v.

Jag har letat efter De vilda djurens flykt i över ett år. Jag vet att det finns en bra svensk tracker som heter SuperBits, men vet inte om det är värt att försöka få en invite. Finns det någon här med ett konto som kan kolla om De vilda djurens flykt på svenska finns där? Och som kan svara på om det generellt finns en hel del äldre mer obskyra svenska serier, eller om det är mest nyare saker?

Känner någon till någon annan tracker eller annat sätt att få tag på mer ovanliga gamla serier som varken går att köpa eller streama?
Är inte det olagligt?

Daniel Hofverberg

Här tillåter vi inte länkar till eller diskussioner om olaglig fildelning (eller andra uppenbara lagbrott). Vill någon dela material, så får det ske privat på egen risk; men att posta om det på ett forum är inte okej.

Jag tycker själv det är moraliskt försvarbart att införskaffa sådant som inte går att få tag i på laglig väg (som aldrig släppts på DVD/Blu-Ray, streamingtjänster eller digitala köp) via mindre legala medel, men det måste i så fall ske via privata PM, e-post eller liknande - inte att posta länkar till trackers, vilket skulle göra att Dubbningshemsidan bryter mot lagen.

Så jag låser den här tråden. :)