Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kommande tävlingar på Dubbningshemsidan (Feedback önskas!)

Startat av Daniel Hofverberg, 12 oktober 2017 kl. 01:55:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Nej, det finns inga generella beslut om sådant. Det kan ta alltifrån några timmar till några veckor, beroende på omständigheterna...

Richardo

Jag undrar vem som vann den första tävlingen.  ???

Vill bara påminna att den inte längre är kväll, utan eftermiddag.

Är allt väl med den femte tävlingen?  ;D

Daniel Hofverberg

Tyvärr har jag haft så väldigt fullt upp på sistone med arbete, julstök, julklappar, datorproblem och en massa annat; så därför har jag knappt hunnit andas. Därför har jag tyvärr fortfarande inte hunnit gå igenom tävlingsbidragen för de två första tävlingarna. Jag är hemskt ledsen för det här - det har helt enkelt dykt upp så mycket mer som jag inte visste om när jag och Fox-Paramount Home Entertainment kom överens om tävlingarna. :( Jag ska försöka hinna gå igenom dessa tävlingsbidrag inom de närmaste dagarna.

I och med det har jag valt att förlänga Alien-tävlingen till på torsdag, då jag ändå inte tror att jag kommer att hinna gå igenom dess tävlingsbidrag före det.

Den femte tävlingen är tyvärr inte klar än, och då jag inte haft mycket tid över har jag tyvärr inte kommit mycket längre än senast. Upplägget är alltså klart, men detaljer och programmering återstår. Min förhoppning är att kunna lägga upp den tävlingen inom några dagar - jag hoppas kunna lägga ut den på torsdag, och definitivt inte senare än söndag.

Richardo

Kanske du behöver anlita någon som hjälper dig med att vara jury, när du har så fullt upp? Bara ett förslag.  :-\

Daniel Hofverberg

Citat från: Richardo skrivet 12 december 2017 kl. 14:15:27
Kanske du behöver anlita någon som hjälper dig med att vara jury, när du har så fullt upp? Bara ett förslag.  :-\
Min ursprungliga plan var faktiskt att göra precis så, men tyvärr kunde jag inte hitta någon passande person som ställde upp på att vara jurymedlem - alla jag frågade tackade nej. :(

Richardo

Kommer den fjärde tävlingen att förlängas?

Det är nästan blivit regel än undantag att tävlingarna förlängs  ;D

Sist jag kollade fanns det 5 tävlande för den tävlingen.

Daniel Hofverberg

Om du syftar på Baywatch-tävlingen (frågesporten) får jag det också till 5 personer som skickat in svar, och det är ju onekligen långt ifrån bra eller ens acceptabelt...

Samtidigt hade jag dock avsiktligt satt slutdatumet till den 17 december, så att vinnarna skulle hinna få sina vinster före jul. En svår avvägning...

Jag vet alltså inte hur jag ska göra än.

Richardo

Tja, det är också ungefär 5 tävlande på Alien tävlingen, så jag tror inte att det kommer komma in fler bidrag även om de förlänger den.

Det vore bra om vinnarna kunde få vinsterna före jul, men det är bara min åsikt.

Richardo

Vill bara påminna att det inte längre är natt utan morgon.

Daniel Hofverberg

Jag är väl medveten om det, men som du kanske sett på annat håll har min dator lagt av... :(

Richardo

Jaha.

Vad innebär det?

Kan du inte bara logga in med någon annan elektronisk produkt, som smartphone, eller en dator på ett bibliotek?

Daniel Hofverberg

#161
Mobiltelefoner eller surfplattor duger inte, då man på sådana inte har tillgång till FTP-program, som behövs för att uppdatera Dubbningshemsidan.

Jag har i alla fall lyckats uppdatera sidan nu, och förlängt tiden för tävlingen. Så länge min stationära dator inte fungerar har jag ändå ingen möjlighet att kunna gå igenom tävlingsbidragen.

Richardo

Nämnde du inte att du har en laptop eller liknande?

Hur lång tid kan det ta innan datorn fungerar igen?

Daniel Hofverberg

Jo, jag har en laptop och där kan jag uppdatera sidan och lägga ut recensioner och annat. Men jag kommer inte åt MySQL (databaserna) på den, så jag kan inte kolla tävlingsbidrag; och så har jag heller inte program för synkning, DVD-authoring och dylikt där.

Richardo