Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gravity Falls

Startat av TrondM, 8 augusti 2018 kl. 12:47:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TrondM

Disney XD viser Gravity Falls, episode 38 - 41 (Weirdmageddon part 1-4), onsdag 22. august fra kl. 13:00 til 15:00

Det er godt mulig de har vist disse episodene tidligere, men i hele år har de stoppet på episode 37 hver gang de har sendt serien i reprise. Så, hvis det er flere enn meg som mangler avslutningen av serien, så har dere muligheten nå.

TrondM

Den 21. desember viser Disney Channel dobbeltepisoden "Weirdmageddon: part 3". De har vist den i to deler flere ganger nå, men jeg har ikke sett den som dobbeltepisode det siste året, i hvert fall.

I tillegg kommer episoden "A Tale of Two Stans" på Disney XD den 14. og 22. desember. Denne episoden er 7 minutter lenger enn vanlige episoder, så denne har ikke blitt vist på veldig lenge.

Artan1528

Citat från: TrondM skrivet  2 december 2018 kl. 14:43:50
Den 21. desember viser Disney Channel dobbeltepisoden "Weirdmageddon: part 3". De har vist den i to deler flere ganger nå, men jeg har ikke sett den som dobbeltepisode det siste året, i hvert fall.

I tillegg kommer episoden "A Tale of Two Stans" på Disney XD den 14. og 22. desember. Denne episoden er 7 minutter lenger enn vanlige episoder, så denne har ikke blitt vist på veldig lenge.

Tusind tak for at fortælle det. Jeg mangler nemlig kun A Tale of Two Stans og The Golf War :D

gstone

Har Stan och Ford olika röster även på svenska ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  7 juli 2023 kl. 13:19:35Har Stan och Ford olika röster även på svenska ?
Nej, Ole Ornered spelar båda rollerna. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  7 juli 2023 kl. 14:55:38Nej, Ole Ornered spelar båda rollerna.
Det var det jag var rädd för :(


På engelska spelar Alex Herish en och J K Simmons den andra.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Borde inte den här tråden vara istället i "Dubbningar och röster"? Varför är den med i "Off-topic"? ???