Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

DVD filmer som jag söker (Boxar)

Startat av Jabberjaw, 18 juli 2017 kl. 15:18:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jabberjaw

Jag tänkte jag kollar här om någon har exemplar att sälja som bara stått eller liknande.  :) Nyskick eller helt oöppnade(!)

Familjen Flinta Säsong 4 (Dansk/Norsk DVD Box)
Ben 10 - Actionbox (Vol 1-3) (Boxen oööpnad)
Turtles (7-disc Boxen)
Krambjörnarna (K.E Media filmerna)
Krambjörnarna I Underlandet

Har du någon utav dessa?


TBT_STR_QR

#1
Jag har alla filmer av "New advnetures with Pooh" (sv. "Nalle Puhs magiska värld") som har getts ut i Sverige. Alla är DVD-filmer och är inplastade, med svenska och engelska som språkalternativ, förutom en som är VHS och är öppnad.

Jag har ett par avsnitt av TV-serierna "Krambjörarna" från Fox Kids och "Care bear family". Ena på DVD och andra på VHS. Både på svenska, dock vet jag inte vilket bolag har dubbat dem.

De enda Box-sets som jag har är från tv-serien "Argai" och "Rosa Pantern - klassiska kortfilmer". Båda är i nyskick.

Skicka ett PM om du är intresserad. :)

Dubbningshemsidan DISCORD:
https://discord.gg/TwgqftwGxC

Jabberjaw

#2
Tar gärna alla Nalle Puh-filmerna på DVD, inplastade. Skickar ett pm till dig, tror jag fick ett redan av dig också som jag glömt svara på...  ::)

Elios

Hade velat ha Blu-ray boxen om Sagan om ringen.   ;D

Jirr

Citat från: Elios skrivet 29 december 2020 kl. 21:07:23
Hade velat ha Blu-ray boxen om Sagan om ringen.   ;D

Finns ju ännu i handeln, bara att köpa.

Elios