Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Bäst som Woody i Toy Story

Startat av TonyTonka, 30 januari 2015 kl. 15:25:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Björn Skifs (I Toy Story, Toy Story 2, Toy Story Treats)
13 (92.9%)
Jan Mybrand (I Toy Story 3, de nyaste kortfilmerna, Disney Infinity, mm)
1 (7.1%)
Johan Hedenberg (I vhs-trailern för "Buzz Lightyear: Rymdjägare - Äventyret börjar" )
0 (0%)
Annan
0 (0%)

Antal personer som röstat: 14

Zebastian

Roger Storm hade varit bäst men han är inte med på listan så jag får rösta Björn

Dubintrested

Citat från: Zebastian skrivet  9 augusti 2023 kl. 02:42:50Roger Storm hade varit bäst men han är inte med på listan så jag får rösta Björn
Visst Roger är jättebra röstmatch till Tom Hanks men han skulle aldrig få huvudrollen i en Pixar film då Disney vill ha kändisar.

Disneyfantasten

Citat från: Dubintrested skrivet  9 augusti 2023 kl. 05:07:23Visst Roger är jättebra röstmatch till Tom Hanks men han skulle aldrig få huvudrollen i en Pixar film då Disney vill ha kändisar.

Dessutom var han fortfarande bara verksam i KM-dubbningar på den tiden, det var först 2001 som han började dubba hos Sun Studio och det var först 2005 som han började dubba hos Eurotroll.

Nu är ju inte Roger Storm superkänd utanför dubbvärlden precis men han har ju varit speakerröst i många Disney-VHS-reklamer på 1990-talet.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2023 kl. 01:07:27Jag gillar Jan Mybrand i rollen.

Samma här, bäst är Björn Skifs men Jan Mybrand är iallafall en bra ersättare som jag sedan länge lyckats vänja mig vid.