Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Söker Flash Spel

Startat av MOA, 16 juni 2021 kl. 12:02:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Elios skrivet 17 februari 2023 kl. 22:51:52Nu har jag ingen dator jag jämt använder men antar att det är där man hittar det.
Använder telefonen mest att skriva och där hittar man inte spelhallen antar jag.  ??? ???
En anledning till att dator e bättre än telefon

Elios

Citat från: MOA skrivet 17 februari 2023 kl. 23:37:02En anledning till att dator e bättre än telefon
För forumet ja. Men telefon behöver man det med och kan spela andra spel med. 
Använder min mobil till mycket. 

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 17 februari 2023 kl. 22:51:52Nu har jag ingen dator jag jämt använder men antar att det är där man hittar det.
Använder telefonen mest att skriva och där hittar man inte spelhallen antar jag.  ??? ???
Jodå, du ska kunna hitta åt Spelhallen även på mobil. Om inte, så kan du använda den här genvägen för att ta dig dit:
https://www.dubbningshemsidan.se/spelhall/

Däremot finns det en överhängande risk att relativt många spel inte kommer fungera att spela i en mobil, då framförallt många äldre Flash-spel var beroende av tangentbord (att trycka med fingrarna på mobil motsvarar mustryck på en dator). Men det märker du när du försöker - om du inte lyckas att göra något så är spelet förmodligen beroende av en dator, så då är det bara att du avvaktar med just det spelet tills du sitter vid en dator.

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 februari 2023 kl. 00:29:36Jodå, du ska kunna hitta åt Spelhallen även på mobil. Om inte, så kan du använda den här genvägen för att ta dig dit:
https://www.dubbningshemsidan.se/spelhall/

Däremot finns det en överhängande risk att relativt många spel inte kommer fungera att spela i en mobil, då framförallt många äldre Flash-spel var beroende av tangentbord (att trycka med fingrarna på mobil motsvarar mustryck på en dator). Men det märker du när du försöker - om du inte lyckas att göra något så är spelet förmodligen beroende av en dator, så då är det bara att du avvaktar med just det spelet tills du sitter vid en dator.
Står Your not alowed. 

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 18 februari 2023 kl. 10:13:02Står Your not alowed.
Jag ber så mycket om ursäkt, tydligen hade behörigheterna ändrats vid uppgraderingen till den nya forumprogramvaran; så att alla utom administratörer och moderatorer var uteslutna från Spelhallen - och eftersom jag bara kollat som mig själv, så hade jag helt missat det (och ingen har heller meddelat mig om problemet)... :-[

Nu ska det vara åtgärdat, så borde du och alla andra kunna se spelhallen igen. :)

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 februari 2023 kl. 10:33:57Jag ber så mycket om ursäkt, tydligen hade behörigheterna ändrats vid uppgraderingen till den nya forumprogramvaran; så att alla utom administratörer och moderatorer var uteslutna från Spelhallen - och eftersom jag bara kollat som mig själv, så hade jag helt missat det (och ingen har heller meddelat mig om problemet)... :-[

Nu ska det vara åtgärdat, så borde du och alla andra kunna se spelhallen igen. :)

Tackar