Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Spelmaskin

Startat av Christian Hedlund, 26 januari 2005 kl. 22:27:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Vad spelar du på?

Xbox
Playstation 2 (PS2)
Gamecube (GC)
Game Boy (alla varianter)
Playstation 1 (PS1)
Nintendo 64 (N64)
Super Nintendo (SNES)
Nintendo 8-bit (NES)
Sega Megadrive
Sega Dreamcast
Annan

Erika

Citat från: Soscla skrivet 25 november 2006 kl. 01:36:08
Tjohej! Jag orkade inte starta en ny tråd :P och det här var ändå inne på ämnet...nästan.
Nån mer än jag där ute som lirar DDR (dance dance revolution)? Det finns till...åtminstone Gamecube.

Det med Mario? Det har jag också, jag är nästan snudd på dålig, men jag hoppas få träna upp mig nu under julen.

Soscla

Ja, precis Mario! Själv tycker jag det är rätt gulligt. Och ganska überkul  :D
It's so fluffy I'm gonna die!

Erika

Ja, det är jätteskojigt fastän jag är så dålig.  :D

PAAATE

EEEK! Nån som vet när nästa leverans Wii kommer till Sverige? Jag insåg just att de som släpps snart i december troligen är uppbokade hela bunten.  :o
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Soscla

Jag hörde rykten (okej, från en kompis) att det skulle komma antingen fredagen 8e eller 15e. Man får vänta och se
It's so fluffy I'm gonna die!

PAAATE

Jaa, det släpps den åttonde. :P

Men de som släpps då är ju troligen redan uppbokade allihopa. :P

En kompis sa att nästa leverans efter det inte kommer förrän i mars!!! *dör*
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Soscla

(Nästan ett år senare, förlåt då)

Hur går det? Leker alla fortfarande med samma saker, eller har alla köpt Wii, DS eller PSP slim&light istället?
Jag har själv knyckt en kompis Wii och leker Resident Evil 4 så mycket jag kan. Älska skjuta zombies med shotgun!  ;D
It's so fluffy I'm gonna die!

Mysan

favorit spelen

Nes: Zelda             
       Kid Icarus
       Goonies       
       Duck tales
       Ice climber
       Super mario 2 och 3

Super nintendo: Zelda 3
                      Tetris

zelda slår allt

Erika

Jag skaffade mig ett DS för flera månader sedan och jag älskar den!

PAAATE

Jag har inte spelat på flera månader och funderar på att sälja alltihop.

Har dessutom inte tid med spel längre. Skola och andra nöjen prioriteras högre.

Men jag tänker ändå vänta ett tag med att sälja, för att se om jag har tid att spela på antingen höstlovet eller jullovet. Då ska jag se om det fortfarande är lika kul och om jag kan fastna igen eller om det är dags att gå vidare.. o.o
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

TonyTonka

jag lirar wii fast den står inte här 
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Numera spelar jag Playstation 4. Och det är fett kul. Men får se när jag kanske köper Ps5.

MOA


Soscla

Ja, nu får omröstningen utökas, herregud den gjordes för 15 år sen. I dag är det Switch Lite och PS5 som gäller.
It's so fluffy I'm gonna die!