Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ben 10: Alien Swarm (2009)

Startat av Samlaren, 26 september 2023 kl. 14:24:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Samlaren

Vet någon om den filmen dubbades? Visade enns CN liveaction filmer under den tiden? Eller om den dubbades för att göra hypen större för serien och kanske visades innan ngn säsong började av Ben 10. 

gstone

:)  Den  första Ben 10 serien finns på Netflix i Sverige med svenskt tal.

Tänker säga till i fall någon är intresserad.

Bry mig inte så mycket själv,

Men jag vill vara hjälpsam.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: Samlaren skrivet 26 september 2023 kl. 14:24:58Vet någon om den filmen dubbades? Visade enns CN liveaction filmer under den tiden? Eller om den dubbades för att göra hypen större för serien och kanske visades innan ngn säsong började av Ben 10.
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/ben10-svarmenfranrymden/

Oskar

Citat från: gstone skrivet 26 september 2023 kl. 17:08:54:)  Den  första Ben 10 serien finns på Netflix i Sverige med svenskt tal.

Tänker säga till i fall någon är intresserad.

Bry mig inte så mycket själv,

Men jag vill vara hjälpsam.
Jag har Netflix och jag såg att dom har ben 10 och gamla powerpuffplingor serier också även Robin från Batman som har egen serie.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 26 september 2023 kl. 17:24:53Jag har Netflix och jag såg att dom har ben 10 och gamla powerpuffplingor serier också även Robin från Batman som har egen serie.
Det måste jag kolla :D

Tack flr tipset.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 26 september 2023 kl. 17:24:53även Robin från Batman som har egen serie.
Det som du partar om heter Teen Titans Go ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar


Steffan Rudvall

#7
Citat från: Oskar skrivet 26 september 2023 kl. 17:24:53Jag har Netflix och jag såg att dom har ben 10 och gamla powerpuffplingor serier också även Robin från Batman som har egen serie.
Inte alla säsongerna dock och inte på svenska väl...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 september 2023 kl. 17:46:25Inte alla säsongerna dock och inte på svenska väl...
Jo faktiskt på Svenska  :D


Samma dubbning till och med  ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 26 september 2023 kl. 18:13:26Jo faktiskt på Svenska  :D


Samma dubbning till och med  ;)
Han nämner flera serier, vilken menar du? Jag kan inte hitta något som tyder att Powerpuffpinglorna och Ben 10 har svenskt tal.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 september 2023 kl. 18:19:14Han nämner flera serier, vilken menar du? Jag kan inte hitta något som tyder att Powerpuffpinglorna och Ben 10 har svenskt tal.
Powerpuffpinglorna har svenskt tal :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Jabberjaw

Citat från: gstone skrivet 26 september 2023 kl. 20:48:23Powerpuffpinglorna har svenskt tal :D
Kan någon bekräfta att detta stämmer. Är det den nya serien Powerpuff Girls eller den gamla från 1998 på länken under? 

https://www.netflix.com/se-en/title/70269018

Det gavs väl ut 10 episoder på DVD av (1998)Tv serien med Svenskt tal + The Movie (filmen) :o

Steffan Rudvall

Citat från: Jabberjaw skrivet 26 september 2023 kl. 20:52:18Kan någon bekräfta att detta stämmer. Är det den nya serien Powerpuff Girls eller den gamla från 1998 på länken under?

https://www.netflix.com/se-en/title/70269018

Det gavs väl ut 10 episoder på DVD av (1998)Tv serien med Svenskt tal + The Movie (filmen) :o
Det är den äldre Powerpuffpinglorna men tyvärr saknas jul flera säsonger.

gstone

Citat från: Jabberjaw skrivet 26 september 2023 kl. 20:52:18Kan någon bekräfta att detta stämmer. Är det den nya serien Powerpuff Girls eller den gamla från 1998 på länken under?

https://www.netflix.com/se-en/title/70269018

Det gavs väl ut 10 episoder på DVD av (1998)Tv serien med Svenskt tal + The Movie (filmen) :o
Det är den gamla och den där samma dubbning som alltid(Sun Studio)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Jabberjaw skrivet 26 september 2023 kl. 20:52:18Kan någon bekräfta att detta stämmer. Är det den nya serien Powerpuff Girls eller den gamla från 1998 på länken under?

Tror du inte på mig :-\ :'(

Vad elakt så fal :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.