Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Höll på att få en hjärt attack.

Startat av Vader-Chan, 3 februari 2011 kl. 00:31:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vader-Chan


http://www.youtube.com/watch?v=QHYmLjyMCls
Jag har kollat igenom hela serien som liten, och är ett aktivt fan idag, jag hade ingen aning alls att Joakim Jennefors spelat in en förlängd variant, till skillnad från Norge så verkar vi inte släppa ut något svenskt soundtrack.
nån som har en aning om var ljudet kommer ifrån i klippet?

Daniel Hofverberg

Själv har jag aldrig sett mer än några få avsnitt av Pokémon, så jag kan inte avgöra med säkerhet. Men i beskrivningen står det ju att klippet kommer från slutet av säsong 1, så om de menar bokstavligt borde det väl innebära slutet av avsnittet "Pallet Party Panic" (avsnitt 83).

Elios

Joakim Jennefors har ju alltid varit känd för att ha sjungit i introt till Pokémon och det är alltid lika imponerande man hör det varje gång. ;D
Men jag undrade lite vad var det i videon!?
Jag vet ju om att det här är ett gammalt ämne iof men hade varit kul att veta om det fanns nånting med. 

Steffan Rudvall

Det här ju ämnet som sagt inte aktuellt men jag råkar veta att den längre versionen kommer från avsnittet Vänner för livet (Friends to the End). 

Beroende på hur man räknar så kan det vara både avsnitt 26 i säsong 2 eller avsnitt 80 i säsong 1.