Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hanna Storm-Neilsen?

Startat av Alexander, 24 augusti 2018 kl. 15:18:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Alexander

Någon som vet vad KM Studio skådespelaren och översättaren Hanna Storm-Nielsen gör idag?

Hon var aktiv under 90-talet och början på 00-talet. Hon spelade bl.a Penny i Disneys Kommisarie Gadget, Arista i Disneys tv-serie Den lilla sjöjungfrun  och sjöng med i CD albumet "Smurfshits 3".

  :)

Disneyfantasten

Citat från: Alexander skrivet 24 augusti 2018 kl. 15:18:33
Någon som vet vad KM Studio skådespelaren och översättaren Hanna Storm-Nielsen gör idag?

Hon var aktiv under 90-talet och början på 00-talet. Hon spelade bl.a Penny i Disneys Kommisarie Gadget, Arista i Disneys tv-serie Den lilla sjöjungfrun  och sjöng med i CD albumet "Smurfshits 3".

  :)

Jag misstänker att hon är släkt med Sanna Nielsen, men jag är långt ifrån säker...

PS: Hur kommer det sig att du skriver 00-talet istället för 2000-talet? Det låter mer rimligt för att minska förvirring, såhär brukar jag alltid skriva;
- 1900-talet
- 1910-talet
- 1920-talet
- 1930-talet
- 1940-talet
- 1950-talet
- 1960-talet
- 1970-talet
- 1980-talet
- 1990-talet
- 2000-talet
- 2010-talet

Edit: Missade att du redan nämnt Arista i Den Lilla Sjöjungfrun!