Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Uppdatering av Information om dubbningsbolag

Startat av Adam Larsson, 29 december 2020 kl. 23:14:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Adam Larsson

Borde inte Information om dubbningsbolag uppdateras på hemsidan? Den senaste uppdateringen är ju från 2004.

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 december 2020 kl. 23:14:07
Borde inte Information om dubbningsbolag uppdateras på hemsidan? Den senaste uppdateringen är ju från 2004.
Sidan uppdaterades för övrigt 14 dar innan jag föddes

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 december 2020 kl. 23:14:07
Borde inte Information om dubbningsbolag uppdateras på hemsidan? Den senaste uppdateringen är ju från 2004.
Det står ju på sidan att han kommer göra det när han har tid.

Daniel Hofverberg

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 december 2020 kl. 23:14:07
Borde inte Information om dubbningsbolag uppdateras på hemsidan? Den senaste uppdateringen är ju från 2004.
Ja, jag är smärtsamt medveten om att den avdelningen är fruktansvärt outdated och borde ha skrivits om och helt och hållet för länge sedan... :'(

Men tyvärr har inte tiden räckt till, i och med att så mycket hänt sedan artikeln skrevs så att det inte längre räcker med en lätt bearbetning, utan att artikeln skulle ha behövt skrivas om helt och hållet; eller åtminstone kraftigt omarbetats.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 december 2020 kl. 23:47:11
Ja, jag är smärtsamt medveten om att den avdelningen är fruktansvärt outdated och borde ha skrivits om och helt och hållet för länge sedan... :'(

Men tyvärr har inte tiden räckt till, i och med att så mycket hänt sedan artikeln skrevs så att det inte längre räcker med en lätt bearbetning, utan att artikeln skulle ha behövt skrivas om helt och hållet; eller åtminstone kraftigt omarbetats.
Den mest outdatade på hela sidan?