Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

De 101 Dalmatinerna

Startat av Cadpig, 25 september 2007 kl. 00:29:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 10 december 2020 kl. 20:38:57
Den här serien som gick på Disney Channel i början. Hoppas den kommer till nya Disney Plus!
Alla avsnitt av De 101 dalmatinerna finns redan på Disney+ i USA, och har där svenskt, norskt och danskt tal; men hittills finns den inte på svenska Disney+.

Rimligen borde det betyda att den snart kommer att komma även till Sverige/Norge/Danmark, för något säger mig att svensk dubbning inte lär vara så enormt eftertraktat av amerikaner... ;)

Disneyfantasten

Vilka spelar Hästen Kapten, Trofast, Gåsen Lucy och Korna i TV-serien?

En inte alltför vild gissning är att Ingemar Carlehed spelar Trofast även här då han står med under "övriga röster" i TV-seriens creditlista, helt säker är jag dock inte, då jag inte sett de flesta avsnitten på år och dar och på den tid var alldeles för ung för att minnas...