Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

M.A.S.K Mobile Armored Strike Kommand svenska avsnitt

Startat av Retroman, 12 mars 2018 kl. 17:34:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Retroman

Nån som har koll vilka avsnitt som dubbades till svenska och om de finns att få tag i nånstans?

TecknatÄlskare


Retroman

#2
Jag vet att de finns några frågan var vilka? :)
De jag har koll på själv är:
The Book Of Power
Highway to terror
Deadly Blue Slime
Peril in Paris
Curse of Solomon's Gorge
Follow the Rainbow
Venice Menace

Sjobbe

Jag har fått det till 4st band med 2st avsnitt var så det kan nog stämma Retroman.
Saknar band nummer 4 "motorvägsterror" till mitt projekt där jag restaurerar dom svenska avsnitten.
Så om någon har ett band att sälja eller en rip att dela med sig så vore jag jätteglad!  :)

Daniel Hofverberg

Om jag inte blandar ihop titlarna tror jag att jag ska ha VHS-filmen Motorvägsterror. Ska kolla om det stämmer.

I så fall digitaliserar jag gärna den filmen och skickar en digital kopia till dig. :)

GregKat

Nu tänker jag göra reklam för världens minsta och mest meningslösa blogg: http://wowfinnsdetpasvenska.blogg.se/2016/november/mask.html
Jag har för övrigt de 9 avsnitten, i lite olika kvalitet, men byter också gärna till mig bättre källor för de avsnitt som har sämre kvalitet! :)

Retroman

Citat från: Sjobbe skrivet 23 mars 2018 kl. 11:50:01
Jag har fått det till 4st band med 2st avsnitt var så det kan nog stämma Retroman.
Saknar band nummer 4 "motorvägsterror" till mitt projekt där jag restaurerar dom svenska avsnitten.
Så om någon har ett band att sälja eller en rip att dela med sig så vore jag jätteglad!  :)
Synd att bara 9 avsnitt dubbades men ser fram emot när du är klar med din restaurering Sjobbe bara hojta till :)