Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Buddies filmerna

Startat av moviefan, 14 september 2014 kl. 21:18:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Vilka har dubbat alla Buddies filmer ? Jag har  Valpgänget i Alaska. Jag har även  Tomte tass.

moviefan

Citat från: moviefan skrivet 14 september 2014 kl. 21:18:56
Vilka har dubbat alla Buddies filmer ? Jag har  Valpgänget i Alaska. Jag har även  Tomte tass.

Någon som vet ?

Alexander

Air Buddies filmerna är dubbade av Sun Studio och SDI Media. ( Som tekniskt sätt är samma bolag, bara att de bytade namn).

moviefan

Vet ni något om svenska röster ?

Alexander

Du kan hitta information om svenska röster på de flesta av filmerna här på Dubbningshemsidan.se.  :)

moviefan

Gillar Valpgänget i Alaska, har inte sett av de andra filmerna. Tomtetass är helt okej också. Har för mig att jag sett den första filmen, Airbud.  

moviefan

Har ni sett första filmen Airbud ? Blev den dubbad ? 

Anders M Olsson

Citat från: moviefan skrivet  7 oktober 2023 kl. 09:08:42Har ni sett första filmen Airbud ? Blev den dubbad ?
Ja, jag såg den för mer än 20 år sen när den kom ut på DVD. Det var en av väldigt få DVD-utgåvor som enbart hade svensk dubbning, inget originalspråk och - om jag minns rätt - ingen textning heller.