Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Goda nyheter!

Startat av Skokaka, 18 februari 2023 kl. 20:41:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Susan Wojcicki har slutat jobba! :D

Mathilda Gustafsson

Citat från: Skokaka skrivet 18 februari 2023 kl. 20:41:16Susan Wojcicki har slutat jobba! :D
Är det bra? Vad har hon gjort för fel?

Skokaka

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 18 februari 2023 kl. 21:02:27Är det bra? Vad har hon gjort för fel?
Det är den kvinnan om gjorde YouTube Kids. Hon förstör YouTube genom att folk inte kan skriva kommentarer, tog bort dislikes, och gör så att man ser TVÅ reklam i videos istället för bara en.

Antar att bara jag har hört om henne? Nåja... ::)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Skokaka skrivet 18 februari 2023 kl. 21:20:55Det är den kvinnan om gjorde YouTube Kids. Hon förstör YouTube genom att folk inte kan skriva kommentarer, tog bort dislikes, och gör så att man ser TVÅ reklam i videos istället för bara en.

Antar att bara jag har hört om henne? Nåja... ::)
Jag vet att hon bestämmer över Youtube men det är ju inte hon som har kommit på allt det där

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 18 februari 2023 kl. 21:20:55Det är den kvinnan om gjorde YouTube Kids. Hon förstör YouTube genom att folk inte kan skriva kommentarer, tog bort dislikes, och gör så att man ser TVÅ reklam i videos istället för bara en.

Antar att bara jag har hört om henne? Nåja... ::)
Hoppas att hennes ersättare tar bort all den där skiten,de förstör Youtube

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 18 februari 2023 kl. 22:26:30Hoppas att hennes ersättare tar bort all den där skiten,de förstör Youtube
Man kan Hoppas men det är ju fortfarande Google ::)

Lilla My

Citat från: Skokaka skrivet 18 februari 2023 kl. 21:20:55Det är den kvinnan om gjorde YouTube Kids. Hon förstör YouTube genom att folk inte kan skriva kommentarer, tog bort dislikes, och gör så att man ser TVÅ reklam i videos istället för bara en.

Antar att bara jag har hört om henne? Nåja... ::)
Alltså Youtube Kids är en BRA grej, om du inte visste det. Det skapades för att folk inte skulle kunna använda videor för barn för att tjäna ofantliga summor och därigenom också visa olämpliga videor för barn.

Youtube Kids är framtaget för att skydda småglinen men FRAMFÖR ALLT för att hindra scammers att tjäna enkla pengar via Youtubes system. Är en video markerad för Kids så kan man inte tjäna pengar på den, och kommentarerna är av för att inte mobbning, kränkningar eller random länkar ska kunna hända.

Skokaka

Citat från: Lilla My skrivet 19 februari 2023 kl. 16:07:03Alltså Youtube Kids är en BRA grej, om du inte visste det. Det skapades för att folk inte skulle kunna använda videor för barn för att tjäna ofantliga summor och därigenom också visa olämpliga videor för barn.

Youtube Kids är framtaget för att skydda småglinen men FRAMFÖR ALLT för att hindra scammers att tjäna enkla pengar via Youtubes system. Är en video markerad för Kids så kan man inte tjäna pengar på den, och kommentarerna är av för att inte mobbning, kränkningar eller random länkar ska kunna hända.
Men det finns folk som tål kritik, så de kan i hela fall behålla sina kommentarer.

Lilla My

Citat från: Skokaka skrivet 19 februari 2023 kl. 16:10:52Men det finns folk som tål kritik, så de kan i hela fall behålla sina kommentarer.
Men nej, handlar inte om att folk tål kritik eller inte. Handlar om folk som utnyttjar Youtube som tjänst.