Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

En liten fråga bara

Startat av TonyTonka, 27 juni 2009 kl. 23:03:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

OM du var dubbare? Vilken figur skulle du helst dubba? Motivera gärna varför du vill spela Hon/Han/Det

Själv skulle jag vilja Dubba Augustus Gloop. Han är så annorlunda en mig :D

Jag vill också gärna dubba Musse Pigg, Han är såå cool.

Ska bli intressant vad ni ska svara.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Soscla

Lätt nåt superhjälte-aktigt (Sailor Moon ? ::)) för då får man ju utropa massa tokigheter och attacker typ =P
Eller Barbie...bara för att hon är så cool. Eller hjältinnan i nästa stora Disneyfilm som alla små barn kommer se, och då kommer min röst vara med dem i hela deras liv. Hmm...lite pretentiöst.
It's so fluffy I'm gonna die!

mockajacka

Shôtarô Kaneda i Akira vore kul att dubba. Ja, hela filmen vore kul att dubba...
Det man inte vet, har man ingen aning om.

wurren

jag hade nog velat göra pluto, eller typ siolor moon eller någon superhjälte. bara ha en massa skumma ljud och utrop för sig hela tiden, hahha

wurren

eller nej, professor layton från dataspelet. extremt torr och trist röst. knaster knaster, gåta gåta. haha, det hade varit kul

Gustav Jonsson

Steffan borde ersätta Gustav Levin som Pumbaa.

MOA

Jag hade velat spela en cool superhjälte.
How precious.

Steffan Rudvall

Citat från: Gustav Jonsson skrivet 22 september 2021 kl. 13:38:39
Steffan borde ersätta Gustav Levin som Pumbaa.
Han borde ersättas men inte med mig...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 september 2021 kl. 14:22:38
Han borde ersättas men inte med mig...

Någon av följande;
- Hasse Jonsson
- Fredde Granberg
- Steve Kratz
- Jan Åström
- Fredrik Hiller

Han borde även ersättas som Kapten Krok!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 september 2021 kl. 14:34:20
Någon av följande;
- Hasse Jonsson
- Fredde Granberg
- Steve Kratz
- Jan Åström
- Fredrik Hiller

Han borde även ersättas som Kapten Krok!
Jag tänkte på Jan Rippe den senaste tiden har han nog inte haft så mycket att göra på grund utav covid.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 september 2021 kl. 14:55:42
Jag tänkte på Jan Rippe den senaste tiden har han nog inte haft så mycket att göra på grund utav covid.

I Kapten Kroks fall kanske Jonas Malmsjö då?

Steffan Rudvall


Mathilda Gustafsson


Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 september 2021 kl. 14:55:42
Jag tänkte på Jan Rippe den senaste tiden har han nog inte haft så mycket att göra på grund utav covid.
Det hade helt klart varit suveränt om gamla goda Jan Rippe kunnat återvända som Pumbaa - men ärligt talat tror jag att han prioriterar dubbningar väldigt lågt, och bara tackar ja till sådant som extraknäck om han verkligen inte har någon annan inkomst... :'(

Steffan Rudvall