Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Bortrest i Spanien

Startat av Daniel Hofverberg, 21 oktober 2014 kl. 08:31:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Imorgon afton reser jag till Alicante i södra Spanien för att hälsa på min bror, och jag kommer tillbaka igen den 5 november.

Jag kommer att ha tillgång till Internet merparten av tiden, så jag kommer att svara på e-post och PM i den mån jag hinner. Jag kommer också att kunna lösa akuta buggar med Dubbningshemsidan på plats där. Men förvänta er inga jättesnabba svar, då det inte är säkert att jag kan vara ute på nätet varje dag.

Under de här två veckorna kommer jag dock inte att kunna skriva eller lägga ut recensioner, och heller inte göra vanliga uppdateringar på Dubbningshemsidan (bara sådant som inte kan vänta).

Men jag är alltså tillbaka i Sverige den 5 november, och strax efter det kommer även en helt ny (eller åtminstone halvny) design på sajten...!

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Erika


jimstrom

"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Elios