Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skådishjälp

Startat av clash, 28 mars 2006 kl. 16:12:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clash

Vad heter den urrusla skådisen som tyvärr gjorde Kate(spelad av Christina Ricci) i Casper och Eva i Dodger. Hon låter som Jasmine Heiruka och har lika obehaglig röst som hon.
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

Peter

Varför är hon urusel?

När det gäller Jasmine Heikura tycker jag att hon är bra. God inlevelse och användbar rösttyp.
----
Peter

clash

Vad har det med saken att göra? Hon är urusel för att hon har en obehaglig röst och ingen inlevelse, en riktig katasrof.
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

Christer

clash jag tror du hittar mer glädje i livet om du fokuserar på det du gillar istället för ett korståg mot saker som du verkar avsky så mycket.

clash

Precis, så om jag får veta hennes namn så vet jag ju vilka filmer jag ska undvika. och tvserer.
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

Peter

Citat från: clash skrivet 28 mars 2006 kl. 17:22:09
Vad har det med saken att göra? Hon är urusel för att hon har en obehaglig röst och ingen inlevelse, en riktig katasrof.

Vad det har med saken att göra? Det var du som nämnde Heikura, och jag lade till några ord i diskussionen i egenskap av att delta i ett forum. Några konstigheter?
----
Peter

clash

Ja, för att jag tycker att de liknar varandra. Sen börjar du dra upp saker som INTE har med den här skådisen jag talar om. Tyck hon e bra du, men jag tycker det INTE. De e väl inte konstigt att en diskution språrar ut för de brukar de göra.
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

Peter

Citat från: clash skrivet 28 mars 2006 kl. 18:14:25
Ja, för att jag tycker att de liknar varandra. Sen börjar du dra upp saker som INTE har med den här skådisen jag talar om. Tyck hon e bra du, men jag tycker det INTE. De e väl inte konstigt att en diskution språrar ut för de brukar de göra.

Plugga på litegrann vad ett diskussionsforum går ut på, gör dig sen beredd på att få fler som sätter sig emot ditt tafatta klagande som verkar inneha en vokabulär på två ord ("obehaglig" och "urusel", i en slumpad ordning).

Om jag förstått det rätt så får du säga att en skådespelare är usel i en tråd om en annan dito, men jag får inte göra det? Det är ju lite galet måste jag säga.

Jag håller med dig om att diskussioner spårar ur, och många gånger är du frontfiguren i dem. Ser du något samband?
----
Peter

clash

E ja, jag säger inte att jag tycker skådisar e bra när jag inte tycker det. Har aldrig sagt att någon inte får tycka som den vill.
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

clash

Måste säga att du är FEg som jämt vad jag än skriver vill trycka ner mig. Mobbning är det. Om du inte gillar det jag skriver så SVARA INTE. Är det så svårt att fatta. Har fattar för länge sen att du vill ha bråk och tycker om att trycka ner som andra svaga människór. Gillar man inte ett inlägg är det bara att skita i det eller helt enkelt skicka ett pm. Tycker du bär dig åt som en fjortis. Forumet är till för oss som gillar dubbning och det är inte bara att säga att den och den är bra. Ingen kan tvinga någon till att tycka någon den inte tycker och försöka trycka ner så att den ska lämna forumet men GLÖM DET. Jag bryr mig inte om vad du tycker och tänker., Tycker  bara du ska uppföra dig ordentligt och det är förbjudet att mobba någon och trycka ner någon., KOM IHÅG DET.
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

PAAATE

Citat från: clash skrivet 28 mars 2006 kl. 19:12:17
Måste säga att du är FEg som jämt vad jag än skriver vill trycka ner mig. Mobbning är det. Om du inte gillar det jag skriver så SVARA INTE. Är det så svårt att fatta. Har fattar för länge sen att du vill ha bråk och tycker om att trycka ner som andra svaga människór. Gillar man inte ett inlägg är det bara att skita i det eller helt enkelt skicka ett pm. Tycker du bär dig åt som en fjortis. Forumet är till för oss som gillar dubbning och det är inte bara att säga att den och den är bra. Ingen kan tvinga någon till att tycka någon den inte tycker och försöka trycka ner så att den ska lämna forumet men GLÖM DET. Jag bryr mig inte om vad du tycker och tänker., Tycker  bara du ska uppföra dig ordentligt och det är förbjudet att mobba någon och trycka ner någon., KOM IHÅG DET.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Det var det roligaste jag läst idag. :)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

clash

Jaså, kul att du tyckte det. Menade faktiskt vad jag skrev.
Pepper Ann//Winx Club/Trollz/Creepschool äger

PAAATE

Citat från: clash skrivet 28 mars 2006 kl. 19:33:46
Jaså, kul att du tyckte det. Menade faktiskt vad jag skrev.

Det var ju det som var det roliga. Att du menade det!  ::)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

Citat från: clash skrivet 28 mars 2006 kl. 19:12:17
Måste säga att du är FEg som jämt vad jag än skriver vill trycka ner mig. Mobbning är det.
Vad kallar du då allt det du skriver om diverse utvalda skådespelare...? Personligen tycker jag att det ligger betydligt närmare gränsen för mobbning än vad någon sagt till dig på forumet...

Vad gäller din ursprungliga fråga, så skulle du nog få betydligt bättre svar om du omformulerar den till en neutral fråga. Jag förstår om man av nyfikenhet vill veta vem man hört i en viss roll, men själv kan jag inte för mitt liv förstå logiken i att vilja veta vem någon är bara för att kunna undvika vederbörande...

(och innan någon hinner fråga: Nej, jag vet inte vem dubbaren ifråga är - tyvärr har jag inte lyckats få fram någon rollista till Casper, trots mycket försök.)

Peter

Jag vet inte vad jag ska säga om allt svammel, jag tror att clash tar åt sig alldeles för mycket. Daniel lyckades på pricken peka ut källan till dessa löjliga konflikter. Sluta göra enspåriga korta onödiga attacker mot röstskådespelare, och problemet är löst..
----
Peter