Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Udda fåglar som dubbar

Startat av JRL, 19 juli 2015 kl. 22:15:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Är verkligen Viktor Åkerblom Nilsson röst till Alivin i den nya serien Alvin och Gängt serien på Nickelodeon är han inte alls ALLTFÖR KÄND för en huvudroll i en dubbning an Nickelodeon tv serier 😯😯😯❓❓❓❓
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 19 januari 2020 kl. 09:48:48
Är verkligen Viktor Åkerblom Nilsson röst till Alivin i den nya serien Alvin och Gängt serien på Nickelodeon är han inte alls ALLTFÖR KÄND för en huvudroll i en dubbning an Nickelodeon tv serier 😯😯😯❓❓❓❓

Vadå för känd!? Du hade väl lika gärna kunnat sätta in Mikael Persbrandt som Chuckies pappa i Rugrats och det hade man ändå inte behövt vara för känd för. Finns inget som heter så. Han fick kanske bra betalt och ville vara med. Har ju dubbat på Disney Channel också i Jonas.  ;D

gstone

Citat från: Elios skrivet 19 januari 2020 kl. 10:19:36
Vadå för känd!? Du hade väl lika gärna kunnat sätta in Mikael Persbrandt som Chuckies pappa i Rugrats och det hade man ändå inte behövt vara för känd för. Finns inget som heter så. Han fick kanske bra betalt och ville vara med. Har ju dubbat på Disney Channel också i Jonas.  ;D

Är du hypotetisk eller var Mikael Persbrandt faktiskt med Rugrats ? Det är väl rärr ovanligt att stora kändisar dubbar annat en bio filmer i Sverige ?

Eller har jag fel ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Okej nu ser Viktor Åkerblom var med i en bara film med tydligen ? Är ni säkra på att detta stämmer ::)? har en bra film som ju är gjord dvd marknaden råd med Viktor Åkerblom som röst !!??? låter lite osannoligt :o
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Vad någon annan än jag som blev SUPERPAFF på att Sylvester Stallone var en röst i Ratchet & Clank !! ??? ??? ???

När man tänker på hur relativitet billig filmen var och vilken liten studion som gjorde den och sedan tänker på hur världsberömd Stallone är !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag tycket att ett av dom mest oväntad exemplen är att sångerskan Anne-Lie Ryde
var röst åt hönan Enda i Gåsspappan på Netflix  ??? ??? ??? SÅG INTE DET KOMMA !!!!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 15 februari 2020 kl. 17:02:55
Vad någon annan än jag som blev SUPERPAFF på att Sylvester Stallone var en röst i Ratchet & Clank !! ??? ??? ???

När man tänker på hur relativitet billig filmen var och vilken liten studion som gjorde den och sedan tänker på hur världsberömd Stallone är !

Min stora idol och förebild ja. Du vet väl om att även John Goodman är med? (Från: Blues Brothers 2000 & The Big Lebowski!)  :D

Elios

Räknas även in amerikanska skådespelare in i detta ämne eller så för jag hade för mig det bara var svenska berömda personer som fick vara med på den hära listan?  :o

gstone

Citat från: Elios skrivet 17 februari 2020 kl. 07:30:58
Räknas även in amerikanska skådespelare in i detta ämne eller så för jag hade för mig det bara var svenska berömda personer som fick vara med på den hära listan?  :o
Andra räkna med amerikanska skådespelare ?

Så borde väl vara okej. Detta är ju ett forum och INTE svenska riksdagen så tror inte reglerna så satta i sten heller  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 17 februari 2020 kl. 14:45:18
Andra räkna med amerikanska skådespelare ?

Så borde väl vara okej. Detta är ju ett forum och INTE svenska riksdagen så tror inte reglerna så satta i sten heller  :D

Om inte hugget som stucket.  :o

Elios

Tycker att Puma Swede skulle kunna dubba.  ;D

Elios

Hoppas denna bilkille Daniel Silverklint får dubba någon gång:
https://youtu.be/emFCa_U5YTg

gstone

Citat från: Elios skrivet 16 februari 2020 kl. 01:47:40
Min stora idol och förebild ja. Du vet väl om att även John Goodman är med? (Från: Blues Brothers 2000 & The Big Lebowski!)  :D

Tycker också om Sylvester Stallone's samtida kolleger Dolph Lundgren Och Jean-Claude van Damme ?

För i så fall har jag bra Nyheter. Både Dolph Lundgren och Jean-Claude van Damme  kommer vara röster i  Minioner: Berättelsen om Gru.

Tyvärr inte Stallone dock :(

Men på andra sidan har ju också Minioner: Berättelsen om Gru två RIKTIGA Legender i film  bland rösterna Julie Andrews och Alan Arkin  ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 29 februari 2020 kl. 22:11:05
Tycker också om Sylvester Stallone's samtida kolleger Dolph Lundgren Och Jean-Claude van Damme ?

För i så fall har jag bra Nyheter. Både Dolph Lundgren och Jean-Claude van Damme  kommer vara röster i  Minioner: Berättelsen om Gru.

Tyvärr inte Stallone dock :(

Men på andra sidan har ju också Minioner: Berättelsen om Gru två RIKTIGA Legender i film  bland rösterna Julie Andrews och Alan Arkin  ;D ;D

Bara det inte det blir som med Al Pacino inför Dumma Mej 2 det var länge tänkt att han skulle ha rollen men han hoppade av.  :-\

gstone

Citat från: Elios skrivet  2 mars 2020 kl. 04:29:20
Bara det inte det blir som med Al Pacino inför Dumma Mej 2 det var länge tänkt att han skulle ha rollen men han hoppade av.  :-\

Jag har alltid tycket  alltid var SUPEESMUKT. Vi fick aldrig hör VARFÖR och jag torde det var så pass sent att han redan spelat in all sin dialog ?

Kan värjklar hoppa av en film EFTER man har spelat in HELA sin roll ????

Jag trodde när du spelat in dialog för animation tillhör väl dessa inspinningar lalligt studion ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.