Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nåt du kan radera sen

Startat av Gabriel, 14 oktober 2004 kl. 14:00:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 30 gäster tittar på detta ämne.

GaBBe

#15
Citat från: Christian Hedlund skrivet 18 oktober 2004 kl. 15:06:23
Citat från: GaBBe skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:54:18
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:41:40
Ja, visst är det sorgligt att förlora sin "post count"...  ::)

meh, du har ju 5 stjärnor hela tiden..!..du vet inte hur dt känns att bara ha 1 stjärna..=P

Gabbe gamle vän ... är du könlös?

<-----------------------------------------------------------------------------------

:-\
asså...när jag kom hit, först av alla=P, så var dt så fräscht här så dt inte gick å ställa in min könslöshet till nåt annat...men..ska göra dt nu när dt funkar så du blir glad och "välmående"...

Christian Hedlund

Citat från: GaBBe skrivet 19 oktober 2004 kl. 11:48:45
Citat från: Christian Hedlund skrivet 18 oktober 2004 kl. 15:06:23
Citat från: GaBBe skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:54:18
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:41:40
Ja, visst är det sorgligt att förlora sin "post count"...  ::)

meh, du har ju 5 stjärnor hela tiden..!..du vet inte hur dt känns att bara ha 1 stjärna..=P

Gabbe gamle vän ... är du könlös?

<-----------------------------------------------------------------------------------

:-\
asså...när jag kom hit, först av alla=P, så var dt så fräscht här så dt inte gick å ställa in min könslöshet till nåt annat...men..ska göra dt nu när dt funkar så du blir glad och "välmående"...=P...veter.....hahahaa

He he he  ::)
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

GaBBe

Citat från: Christian Hedlund skrivet 19 oktober 2004 kl. 13:18:28
Citat från: GaBBe skrivet 19 oktober 2004 kl. 11:48:45
Citat från: Christian Hedlund skrivet 18 oktober 2004 kl. 15:06:23
Citat från: GaBBe skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:54:18
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:41:40
Ja, visst är det sorgligt att förlora sin "post count"...  ::)

meh, du har ju 5 stjärnor hela tiden..!..du vet inte hur dt känns att bara ha 1 stjärna..=P

Gabbe gamle vän ... är du könlös?

<-----------------------------------------------------------------------------------

:-\
asså...när jag kom hit, först av alla=P, så var dt så fräscht här så dt inte gick å ställa in min könslöshet till nåt annat...men..ska göra dt nu när dt funkar så du blir glad och "välmående"...=P...veter.....hahahaa

He he he  ::)
..värst va du va ironisk..=P.. ;D

Christian Hedlund

Citat från: GaBBe skrivet 19 oktober 2004 kl. 14:09:49
Citat från: Christian Hedlund skrivet 19 oktober 2004 kl. 13:18:28
Citat från: GaBBe skrivet 19 oktober 2004 kl. 11:48:45
Citat från: Christian Hedlund skrivet 18 oktober 2004 kl. 15:06:23
Citat från: GaBBe skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:54:18
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 oktober 2004 kl. 14:41:40
Ja, visst är det sorgligt att förlora sin "post count"...  ::)

meh, du har ju 5 stjärnor hela tiden..!..du vet inte hur dt känns att bara ha 1 stjärna..=P

Gabbe gamle vän ... är du könlös?

<-----------------------------------------------------------------------------------

:-\
asså...när jag kom hit, först av alla=P, så var dt så fräscht här så dt inte gick å ställa in min könslöshet till nåt annat...men..ska göra dt nu när dt funkar så du blir glad och "välmående"...=P...veter.....hahahaa

He he he  ::)
..värst va du va ironisk..=P.. ;D

Hur går det i era karriärer allihopa då? Berätta för mig! Alla ni som söker lyckan i dubb, hur rullar det! (kanske borde öppna en nya tråd men jag orkar inte)  ;D
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

GaBBe

Såg El Dorado nyss...5an bröt eftertexterna precis efter alla svenska credits...fifan va bra asså..=)..dom brukar ju klippa bort dt annars..

Christian Hedlund

Citat från: GaBBe skrivet 30 oktober 2004 kl. 15:58:57
Såg El Dorado nyss...5an bröt eftertexterna precis efter alla svenska credits...fifan va bra asså..=)..dom brukar ju klippa bort dt annars..

Credits till 5:an. Min klass var där under vårat Londonbesök. Jag var inte där, men min flickvän och tillika kollega, Josefin Lavhammar var. Otroligt intressant tydligen. ;D
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Christer

Ah, trevligt att forumet är tillbaka! :D

PAAATE

Vill bara säga att jag nu har skrivit på Allmänt-tavlan, och vill gärna ha svar!   ;)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Jag tyckte att det var onödigt att starta en ny tråd om detta, men använd gärna stavningskontrollanten ("spell check") på era signaturer. Min ville ändra "Starta" till "Stuart" eller "Strats". :D
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

Det blir bättre snart, då min svenska översättning av forumprogramvaran snart är klar. Stavningskontrollen går efter det språk som enligt språkfilerna är aktivt, vilket i det här fallet innebär amerikansk engelska. När jag installerar de svenska språkfilerna, så bör därmed rättstavningskontrollen också få stöd för svenska ord.

PAAATE

Är det jag som inbillar mig, eller har du börjat översätta delar av forumet? Förresten, vad är det som står längst ned här om olaglig kopia?  ???
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is using an ILLEGAL copy of SMF!

Jaha, du!
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

Bara ett litet fel, då vissa fler hade uppgraderats till en ny version och inte andra. Det är inget olagligt, utan bara servern som inbillar sig saker och ting...

PAAATE

Nu är det borta! Tur att jag hann kopiera det, så att alla kan läsa det. Fast är detta verkligen en illegal kopia? Det har jag svårt att tro... Kan någon berätta varför det stod så!?  ???
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

PAAATE

VAD!!! Nu försvann "min" Ninja Turtles-logga till vänster i mina meddelande också!? Har du ett virus på din dator, Daniel? Eller är det servern som sidan ligger på som råkat ut för ett angrepp? Detta är ju skitmysko!  :o
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?