Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Biker Mice from Mars

Startat av gstone, 1 augusti 2023 kl. 11:57:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Av alla dom många TMNT rip offs som gjors verkar det här vara den mest framgångsrika.

Den fick en reboot på 20-talet och jag hade en av leksakerna som bar.n

Och nu kommer det tygilen ännu en reboot.

Denna reboot är utan tevkan inspirade av framgången som Mutant Mayhem redan haft :D

https://www.moviezine.se/nyheter/ryan-reynolds-reboot-biker-mice-from-mars

Låter som likanden koncept bara med Reynolds isället för Seth Rogan ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Nu blev jag helt förvirrad här. Menar du TMNT som i Teenage Mutant Ninja Turtles eller att som du skrivit om Biker Mice From Mars hängde jag inte riktigt med i? Vad menas?  ???

gstone

Citat från: Elios skrivet  1 augusti 2023 kl. 21:57:11Nu blev jag helt förvirrad här. Menar du TMNT som i Teenage Mutant Ninja Turtles eller att som du skrivit om Biker Mice From Mars hängde jag inte riktigt med i? Vad menas?  ???
Jag menar att anledning till att en ny version av Biker Mice from Mars är nog just för att Mutant Mayhem filmen har fått så bra mottagande  :D

Dom vill göra samma med den här serien.

Alltså göra en animerad version som leddes av en känd komisk skådespelare.

Biker Mice from Mars och Teenage Mutant Ninja Turtles har ju en del likheter  ;)


Och någon tycker tydligen att Ryan Reynolds är en bra motsvarighet till Seth Rogan ;)

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet  1 augusti 2023 kl. 22:12:03Biker Mice from Mars och Teenage Mutant Ninja Turtles har ju en del likheter  ;)

Visst förstår jag lite i hur du menar men vad tycker du är likt? ^^