Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nya byggnader

Startat av Mathilda Gustafsson, 13 juli 2023 kl. 21:54:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Det kan väl inte bara vara jag som tycker att byggnader i så kallad modern stil det vill säga det mesta som byggs nu för tiden ser helt enkelt likadant ut och till och med fult? Folk klankar ju ner på miljonprogramet men samtidigt ser också dessa nya hus likadana ut.

Men jag menar inte att vi ska bygga miljonprogram istället, för det blir samma sak då allt även där ser likadant ut. Jag vill att vi ska bygga i klassiska stilar alltså byggnader som faktiskt är fina att se på.

Men när jag har uttryckt mig om detta så har jag alltid blivit sedd som någon slags konservativ person som inte vill ha förändring. Vilket jag inte är, jag är för utveckling men det kan inte hindra mig från att tycka att lådor av betong eller glas inte är fula.

Vad tycker ni om moderna byggnader och den moderna stilen? Tycker ni att man ska börja bygga i klassisk stil som jag?