Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disney Klassiker Nya glittriga pappersfodral

Startat av Alexander, 10 april 2017 kl. 13:34:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Alexander

Har ni sett de nya glittriga pappersfodralen som Disney klassikerna har fått i butikerna?  ;)
Har endast sett de på DVD utgåvorna så jag vet inte om de även finns på Blu-ray.
De klassikerna på DVD jag såg med de nya pappersfodralen var:
Snövit och de sju dvärgarna, Pinocchio, Askungen, Peter Pan, Djungelboken, Robin Hood, Den lilla sjöjungfrun, Skönheten och Odjuret, Lejonkungen, Pocahontas, Vilddjuren, Trassel, Röjar-Ralf,  Frost, Big Hero 6 och Zootropolis.

Dessa pappersfodral har tidigare funnits i England och ser ut så här:

https://m.youtube.com/watch?v=T03ecmK5Igo

Där fanns de både på DVD och Blu-ray och har själv några av dem på Blu-ray som jag har handlat när jag var på semester i London.  ;D De är väldigt fina och glittrar.

moviefan

Citat från: Alexander skrivet 10 april 2017 kl. 13:34:02
Har ni sett de nya glittriga pappersfodralen som Disney klassikerna har fått i butikerna?  ;)
Har endast sett de på DVD utgåvorna så jag vet inte om de även finns på Blu-ray.
De klassikerna på DVD jag såg med de nya pappersfodralen var:
Snövit och de sju dvärgarna, Pinocchio, Askungen, Peter Pan, Djungelboken, Robin Hood, Den lilla sjöjungfrun, Skönheten och Odjuret, Lejonkungen, Pocahontas, Vilddjuren, Trassel, Röjar-Ralf,  Frost, Big Hero 6 och Zootropolis.

Dessa pappersfodral har tidigare funnits i England och ser ut så här:

https://m.youtube.com/watch?v=T03ecmK5Igo

Där fanns de både på DVD och Blu-ray och har själv några av dem på Blu-ray som jag har handlat när jag var på semester i London.  ;D De är väldigt fina och glittrar.

Är det bara pappersfodralen som har ny bild, eller har dvd omslagen ny frambild också ?

Alexander

Citat från: moviefan skrivet 17 april 2017 kl. 22:15:06
Är det bara pappersfodralen som har ny bild, eller har dvd omslagen ny frambild också ?

Det är endast pappersfodralen som har ny bild, undertill ser DVDerna ut som de har gjort innan.

moviefan

Citat från: Alexander skrivet 17 april 2017 kl. 22:20:14
Det är endast pappersfodralen som har ny bild, undertill ser DVDerna ut som de har gjort innan.

Har du bild på svenska utgåvorna ?

Alexander

Citat från: moviefan skrivet 23 april 2017 kl. 14:15:56
Har du bild på svenska utgåvorna ?
Ja, men bilderna var för stora här på forumet så jag har skickat dem till din Hotmail e-postadress. Hoppas de kommer fram.  :)
Det är endast DVD utgåvorna som har fått dessa pappersfodral, medan Blu-ray utgåvorna har blivit uteslutna.   :(
De klassikerna som hittills har fått de nya pappersfodralen är: Snövit och de sju dvärgarna,  Pinocchio, Askungen, Peter Pan, Djungelboken, Robin Hood, Den lilla sjöjungfrun, Skönheten och Odjuret, Lejonkungen, Pocahontas, Vilddjuren, Trassel, Röjar-Ralf, Frost, Big Hero 6 och Zootropolis.  :)

Troligen får väl andra klassiker de också.

moviefan

Citat från: Alexander skrivet 23 april 2017 kl. 18:59:54
Ja, men bilderna var för stora här på forumet så jag har skickat dem till din Hotmail e-postadress. Hoppas de kommer fram.  :)
Det är endast DVD utgåvorna som har fått dessa pappersfodral, medan Blu-ray utgåvorna har blivit uteslutna.   :(
De klassikerna som hittills har fått de nya pappersfodralen är: Snövit och de sju dvärgarna,  Pinocchio, Askungen, Peter Pan, Djungelboken, Robin Hood, Den lilla sjöjungfrun, Skönheten och Odjuret, Lejonkungen, Pocahontas, Vilddjuren, Trassel, Röjar-Ralf, Frost, Big Hero 6 och Zootropolis.  :)

Troligen får väl andra klassiker de också.

Tackar  :D


moviefan


Alexander

Citat från: moviefan skrivet 23 april 2017 kl. 21:46:01
Hej, har inte sett något mej än.  ::)

Ok, avvakta ett tag annars kan jag försöka igen.

moviefan

Citat från: Alexander skrivet 23 april 2017 kl. 21:50:25
Ok, avvakta ett tag annars kan jag försöka igen.

Jag såg nu bilden. Det var fina pappomslag, fast dom andra är ju bättre.  :D