Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Björnbröder (Brother Bear, 2003)

Startat av Disneyfantasten, 13 april 2020 kl. 17:31:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 25 december 2021 kl. 22:58:22
Hittade inget annat ämne här som handlade om Disneyfilmen Björnbröder så att jag tar det här.
Jag undrar lite vad gör Robin Biverfors idag som spelade Koda? Dubbar han nånting fortfarande?
Det jag undrar mest är hur låter han som vuxen nu efter alla år sedan Björnbröder!? Man förknippade ju honom så med den rollen.  ;D
En sak jag med kom att änka på nu är att i den svenska dubbningen så har dem hittat en massa som heter Björn!  :P

www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=11657.0

MOA



Elios

Fast detta ämne känns ju mer som att det här ihop med Djungel George 2!

MOA


Elios

Citat från: MOA skrivet 26 december 2021 kl. 11:41:09
Jaha?

Förstår du inte. Detta ämnet heter Björnbröder men man diskuterar om Djungel George 2 istället!? Weird!?  ???

MOA

Citat från: Elios skrivet 26 december 2021 kl. 19:47:48
Förstår du inte. Detta ämnet heter Björnbröder men man diskuterar om Djungel George 2 istället!? Weird!?  ???
Vi borde hålla oss till ämnet

Elios

Citat från: MOA skrivet 26 december 2021 kl. 21:49:08
Vi borde hålla oss till ämnet

Men det är ju det jag undrar. Vad är ämnet? Björnbröder eller Djungel George 2?!  ::)

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 26 december 2021 kl. 23:01:02
Men det är ju det jag undrar. Vad är ämnet? Björnbröder eller Djungel George 2?!  ::)
Ämnet är Björnbröder, men sen tycker jag det är okej med enstaka avstickare till andra ämnen om det finns någon logisk koppling - det är inte alltid önskvärt att dela upp saker till skilda ämnen. :)

Will Siv

#24
Björn Gustafsson, Björn Granath och Björn Gedda borde varit med i filmen.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 10 januari 2023 kl. 21:24:18Björn Gustafsson, Björn Granath och Björn Gedda borde har varit med i filmen.
3 björnar, Wow

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 10 januari 2023 kl. 21:32:353 björnar, Wow
för det är ändå 4 björnar i filmen ( Björn Bengtsson Björn Blomqvist, Björn Skifs, Björn Thudén ) 

 ;)

Elios

Citat från: Will Siv skrivet 10 januari 2023 kl. 21:36:02för det är ändå 4 björnar i filmen ( Björn Bengtsson Björn Blomqvist, Björn Skifs, Björn Thudén )

 ;)
Var det därför dom blev anställda tror du!? ^^
Annars har vi ju med Anders Bagge som Sjöbjörnen. 😁😁