Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Bamse

Startat av moviefan, 21 juli 2023 kl. 20:08:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Gillar ni Bamse filmerna ?  Jag tycker Häxans dotter är hyffsad bra. 

Lillefot

#1
Tjuvstaden och Häxans Dotter är fantastiskt bra filmer som håller för att ses om flera gånger. Dunderklockan var en aning sämre (dels tycker jag att slutet är lite väl hårt mot
Spoiler
Reinard Räv
[close]
även om det också var förtjänt), men det var fortfarande en sevärd och fin film.

Vulkanön har jag inte sett, dels då jag tycker bytet av röstskådespelarna känns onödigt och jag nu har vant mig vid Peter Haber, Morgan Alling och Steve Kratz i de tre huvudrollerna.

EDIT 2023/11/11: Nu när jag har sett Vulkanön i September detta år, så tycker jag att den är också är ett litet steg ner i kvalitet. Främst är det för att antagonisten (Katja Katt) inte upplevs som effektiv särskilt förutom enstaka enstaka delar av handlingen. Men den är fortfarande fullt sevärd, så länge du kan stå ut med bytet av rösterna.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA

Bamse e en svensk klassiker som e svår & int älska.Tjuvstaden e den enda långfilmen jag sett men de var nästan 10 år sen så jag har ingen aning om vad jag tycker idag