Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Ed Edd & Eddy

Startat av TonyTonka, 6 september 2008 kl. 22:48:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet 23 juli 2023 kl. 22:32:55Jättekarameller,de godiset e nog int så välkänt i Sverige
Det är dey inte.

Ksan tillläga att det låter som ett godis jag inte skulle gilla ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


TonyTonka

Gammalt ämne, men jag kollade på det sista avsnittet av Ed Edd & Eddy (= A Fistful of Ed), men jag lyckades inte höra vad Eddy skriker åt systrarna Kratz i slutet av avsnittet, någon som vet? Jag har bifogat klipp.

Min bästa gissning är "han har fått så det räcker", men jag är inte säker.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

Jag gillar inte den här serien men jag kan ha varit för hård mot folk som faktiskt gillar den  :-[
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet 23 januari 2024 kl. 22:47:26Gammalt ämne, men jag kollade på det sista avsnittet av Ed Edd & Eddy (= A Fistful of Ed), men jag lyckades inte höra vad Eddy skriker åt systrarna Kratz i slutet av avsnittet, någon som vet? Jag har bifogat klipp.

Min bästa gissning är "han har fått så det räcker", men jag är inte säker.
Ja det är sant, jag hör det

gstone

Jag tycker ändå serien hr ful artstyle. :(

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet 23 januari 2024 kl. 22:47:26Gammalt ämne, men jag kollade på det sista avsnittet av Ed Edd & Eddy (= A Fistful of Ed), men jag lyckades inte höra vad Eddy skriker åt systrarna Kratz i slutet av avsnittet, någon som vet? Jag har bifogat klipp.

Min bästa gissning är "han har fått så det räcker", men jag är inte säker.
Älskar den delen, för en gång skull så var en av Eddarna inte rädda för de tre perversa tjejerna, och särskilt att Eddy tydligen försvarade sina vänner.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 24 januari 2024 kl. 20:15:58Älskar den delen, för en gång skull så var en av Eddarna inte rädda för de tre perversa tjejerna, och särskilt att Eddy tydligen försvarade sina vänner.
Kommer troligen göra Multilanguage videor med Ed, Edd & Eddy i framtiden men är inte säker än

MOA

JAG ÄLSKAR ED, EDD & Eddy!!! :D

TonyTonka

Citat från: MOA skrivet 28 januari 2024 kl. 19:14:00JAG ÄLSKAR ED, EDD & Eddy!!! :D
Samma här, har alltid älskat den och kommer alltid att göra det. Den serien är den ultimata nostalgin för mig. :D
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Skokaka



Skokaka

Citat från: MOA skrivet 19 februari 2024 kl. 23:33:03Där fick du Sara!
Annars så är denna editad, han sa egentligen: "SO MOVE!" (Alltså att hon ska flytta, antagligen.) Men det är lika bra oavsett vad. ;)