Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Rästskådspelar priser

Startat av gstone, 11 november 2018 kl. 11:48:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag tycker der är på tiden att det kommer en Oscar kategori för röstskådspelri eller att röst roller nomineras i dom vanliga skådespelar kategorierna. Detta måst hände det är många oscar värda röster roller spicelet i Pixar filmer. Jag tycker akademin borde nominera röstskådespelare i dom fyra skådespelar kategorierna eller ska en egen kategori för dom !

Jag tyckte också det borde finnas att svensk pris för dubbning allra helst en guldbagge !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Richardo

Citat från: gstone skrivet 11 november 2018 kl. 11:48:02
Jag tyckte också det borde finnas att svensk pris för dubbning allra helst en guldbagge !

Visst. Det enda man behöver göra är att be någon att skapa en statyett, hyra en jury och hyra en lokal plus skicka inbjudningar. Så enkelt är det att skapa oberoende pris för dubbning i Sverige. ;D

E

Om det hade funnits en Guldbagge för bästa dubbning på 90-talet hade Rikard Wolff garanterat vunnit en sådan för sin insats som Scar ;)