Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vilka vill du Helst höra i MLPTales?

Startat av Experten, 15 augusti 2012 kl. 08:02:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem vill Du höra som Bright Eyes?

Maria Weisby
0 (0%)
Micaela Rediomi
0 (0%)
Annie Öster (Gwen i Total Drama Island)
0 (0%)

Antal personer som röstat: 0

Omröstningen har avslutats: 13 november 2012 kl. 07:02:53

Experten

Hejsan allihopa!
Startat ett nytt ämne för Expertens dubbning av My Little Pony Tales: Jag hade sååå Boring och kunde inte bestämma mig, så jag tar hjälp av Er via omröstningarna :)
Det kommer nya omröstningar ;)

Daniel Hofverberg

Jag ser ingen anledning att skapa en massa nya omröstningstrådar med vilka man vill se i hypotetiska dubbningar som aldrig kommer att existera, utan det räcker alldeles utmärkt med tråden Hur skulle din dubbning se ut?. Där kan ni diskutera hur ni vill att dubbningar ska se ut hur mycket ni vill.

Överlag anser jag att omröstningstrådar bör hållas till ett minimum, då sådana sällan ger mycket till diskussion, men rätt använt kan det vara passande med ett begränsat antal sådana om konkreta och icke-hypotetiska frågor; exempelvis vem man tycker bäst om av skådisar som redan har spelat en stor och välkänd rollfigur.

Men skapar man en mängd omröstningstrådar om vilka man vill se i påhittade dubbningar, så har det gått för långt i mina ögon. Det är inte det som omröstningar är till för; i synnerhet som forumet är begränsat till en omröstning per tråd vilket skulle göra att forumet fullkomligt svämmar över med nya trådar.

Därför tar jag mig friheten att låsa det här ämnet, för första gången på åratal.