Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Charlotta Jansson  och Charlotta Jonsson

Startat av gstone, 24 december 2022 kl. 16:32:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

I serien Bilar på väg Charlotta Jansson spelar Flo och i överige rötser i ett annat avsintt förkommer det någon som heter  Charlotta Jonsson :o

Tror ni att det är sama person eller två olika kvinnor ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 24 december 2022 kl. 16:32:02I serien Bilar på väg Charlotta Jansson spelar Flo och i överige rötser i ett annat avsintt förkommer det någon som heter  Charlotta Jonsson :o

Tror ni att det är sama person eller två olika kvinnor ?

Vid det här laget är jag rätt säker på att det är samma person och att det är felcreditering.

Elios

Citat från: gstone skrivet 24 december 2022 kl. 16:32:02I serien Bilar på väg Charlotta Jansson spelar Flo och i överige rötser i ett annat avsintt förkommer det någon som heter  Charlotta Jonsson :o

Tror ni att det är sama person eller två olika kvinnor ?
Hur skulle det kunna vara fler Charlotta Jansson? 😖

MOA


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


Dubintrested



gstone

Citat från: Dubinterested skrivet 16 juli 2023 kl. 18:26:48Namnet stavas olika? Det är ju inte ensamma efternamn
Frågan kvar står dock.

Är det samma person ⁉️
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Jag är också ganska säker på att det rör sig om en felstavning, och att båda namnen i själva verket åsyftar skådespelerskan Charlotta Jonsson Munshi; som bland annat medverkat i Sjätte dagen, Saltön och en handfull Wallander-filmer - för att inte tala om flertalet teaterpjäser på bl.a. Dramaten. :)

Citat från: MOA skrivet 16 juli 2023 kl. 18:20:26Enda dubbning?
Nej, Charlotta Jonsson har åtminstone medverkat i Chuggington och Studio Ghiblis Ponyo på klippan vid havet.

Citat från: gstone skrivet 17 juli 2023 kl. 01:12:40Frågan kvar står dock.

Är det samma person ⁉️
Jag känner mig ganska säker på det. Det känns som för stor tillfällighet att en helt okänd Charlotta Jansson också skulle ha medverkat i samma dubbning...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 17 juli 2023 kl. 01:19:15Jag är också ganska säker på att det rör sig om en felstavning, och att båda namnen i själva verket åsyftar skådespelerskan Charlotta Jonsson Munshi; som bland annat medverkat i Sjätte dagen, Saltön och en handfull Wallander-filmer - för att inte tala om flertalet teaterpjäser på bl.a. Dramaten. :)
Nej, Charlotta Jonsson har åtminstone medverkat i Chuggington och Studio Ghiblis Ponyo på klippan vid havet.
Jag känner mig ganska säker på det. Det känns som för stor tillfällighet att en helt okänd Charlotta Jansson också skulle ha medverkat i samma dubbning...
Väldigt bra att veta :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 17 juli 2023 kl. 01:19:15Jag är också ganska säker på att det rör sig om en felstavning, och att båda namnen i själva verket åsyftar skådespelerskan Charlotta Jonsson Munshi; som bland annat medverkat i Sjätte dagen, Saltön och en handfull Wallander-filmer - för att inte tala om flertalet teaterpjäser på bl.a. Dramaten. :)
Nej, Charlotta Jonsson har åtminstone medverkat i Chuggington och Studio Ghiblis Ponyo på klippan vid havet.
Jag känner mig ganska säker på det. Det känns som för stor tillfällighet att en helt okänd Charlotta Jansson också skulle ha medverkat i samma dubbning...
Jag har Chuggington på dvd förresten :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.