Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Boxer...

Startat av PAAATE, 8 juni 2005 kl. 16:23:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

PAAATE

Är det någon här som har Boxer? Kan den personen i så fall förklara för mig, hur man ska få Boxer-helvetet att sluta leka mongolid varenda jävla gång det är överdrivet fint väder ute.  >:(

Nu vill jag se Baywatch på ZTV, men skiten vill ju inte funka... Vet någon hur man gör för att skiten ska funka när det är fint väder ute... ???

Och om någon tycker att jag använder ett väldigt grovt språk, så är det bara för att understryka hur jävla förbannad jag är just nu...  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Det heter inte mongolid längre...det ändrades för väldigt längesen till Down Syndrom :$  så du vet..! ;D

PAAATE

Ja, det vet jag, men mongolid låter roligare... (Jag är ju sååååååååå mogen... :P)
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Aaa, det låter roligare...=P  Men "mongo" låter ännu roligare.. :D  Det fanns en katt i "Nisse" som jag trodde hette "mongo"..=P  Jag hörde sen att dom sa mungo..

PAAATE

Nä, mongolid låter roligare. Jag brukar kalla Robin i min klass för mongolid... :-/
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

Beror nog rätt mycket på sammanhanget också.. Har du märkt att när nån skämtar och man tycker det är kul så ska den personen upprepa skämtet direkt då men då är det inte alls lika roligt..för han använder andra ord eller nåt..

PAAATE

Hmm, va? Jaja, whatever!

Kommer detta ämne stängas tror du? :P
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

nja..det är ju off topic så...

PAAATE

Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

aa..du skapade ju tråden där..

PAAATE

Ja, minsann! :P

Så, vad ska du göra i natt? :P
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

vet inte..chatta..surfa..lyssna på musik..kolla tv..=P...

PAAATE

Ja, du chattar ju med mig på MSN här och nu, så jag fattar inte vad detta ska vara bra för... :P
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

GaBBe

jag vet  inte..det är trevligt..som såna där bloopers när man ser att det blir fel och man får en trevlig stund tillsammans med misstagen.... ::)   det kanske kan funka som nåt liknande här...att folk läser vår text och fylls med hopp och livsglädje.. ::) :o

PAAATE

Nu är det du som är mongolid! :P
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?