Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sökes TV-serie från 90-talet

Startat av jimstrom, 19 juli 2018 kl. 02:51:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jimstrom

Har ett minne av en väldigt våldsam men rolig komediserie som gick på svt i mitten av 90-talet.

Pga dess våldsamma innehåll var det en av serierna som åkte ur tablån när anti våldsdebatten rasade efter power rangers incidenten i norge.

Försöker förbrilt att hitta några bevis på att serien funnits, men inte hittat något.

Ett av segmenten var en vapentokig familj som hade väldigt lösa avtryckarfingrar.

hoppas någon kan hjälpa mig identifiera denna.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Erika

Nu chansar jag bara... "Flytande television" ("Liquid Television")?

jimstrom

Nä det är inte den, men tack för att du påminde mig om den här.

Det var en live action serie, troligen kanadensisk då den var för brutal för att vara amerikansk, våldet var extremt överdrivet.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)