Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Efterlyser serien Digimon

Startat av Mackiie, 28 maj 2018 kl. 15:46:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mackiie

Hej!

Försökte kolla runt lite om info om serien på sidan men kunde inte riktigt hitta en lämplig tråd så skapar en ny.

Finns det någon vänlig själ som har hela säsong 1 & möjligtvis 2 med svensk dubbning på lager?
Har letat runt som en galning och har sett att det finns VHS-ripp med lite knackig kvalitet. Har även sett att någon lagt upp några avsnitt på svenska med riktigt fin kvalité på annan sida.

Tacksam för hjälp och info!

/Mackiie

TonyTonka

Serien fanns i sin helhet (i alla fall första säsongen) på dreamfilm, men den sidan stängdes ner för några månader sedan. :(

Mycket tråkigt, då jag hade för avsikt att recensera serien i min blogg.  :-\


Det finns typ 7 vhs-filmer med avsnitt samt en vhs-film med långfilmen, men det är allt som finns att tillgå officiellt.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Richardo

Du kan fråga qnorsten. Han har nog de serierna till hands.

Mackiie

Citat från: TonyTonka skrivet 28 maj 2018 kl. 16:04:37
Serien fanns i sin helhet (i alla fall första säsongen) på dreamfilm, men den sidan stängdes ner för några månader sedan. :(

Mycket tråkigt, då jag hade för avsikt att recensera serien i min blogg.  :-\


Det finns typ 7 vhs-filmer med avsnitt samt en vhs-film med långfilmen, men det är allt som finns att tillgå officiellt.


Vad tråkigt! Tycker den serien är väldigt bra och jag gillar verkligen karaktärsutveckling som sker bland de digidestinerade. Sånt man kanske inte riktigt tänkte på när man var liten och såg denna på TV3 helgmorgnarna :)

Mackiie

Citat från: Richardo skrivet 28 maj 2018 kl. 19:24:36
Du kan fråga qnorsten. Han har nog de serierna till hands.

Tack för tipset!  :D

Hey Arnold på svenska

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048