Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Toy Story 4

Startat av TonyTonka, 30 mars 2018 kl. 21:03:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Adam Larsson skrivet 11 juni 2020 kl. 18:31:58
Shane Gray i Camp Rock

Okej, tack för att du berättade, med andra ord en sådan Live-Action serie från Disney som är skräp, inte konstigt att jag inte visste om det...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juni 2020 kl. 18:36:07
Okej, tack för att du berättade, med andra ord en sådan Live-Action serie från Disney som är skräp, inte konstigt att jag inte visste om det...
Han är crediterad som Erik Saade så om man söker på Eric Saade på hemsidan så får man inga träffar

Disneyfantasten

Okej, idag köpte jag äntligen filmen på Bluray, alltså består min Bluray-samling nu av 37!  :D (tre till så har jag 40)

(lite orelaterat är att jag samtidigt också köpte Fantasia & Fantasia 2000 på DVD, likaså Husdjurens Hemliga Liv 2, Sing, Drömparken och Klas Klättermus, i affärerna såg jag även Frost 2, Förfärlige Snömannen och Sonic men köpte dem inte, då jag helst vill vänta tills priserna på dessa filmer sänkts)

Disneyfantasten

Vilka spelar Niklas Engdahl, Viva Östervall Lyngbrant, Karolin Funke, Tuva Skarby, David Alvefjord, Sandra Caménisch, Johan Karlsson, Magnus Rongedal, Miranda Edholm, Carl Frisell, SUsanna Nygren Strandberg, Alice Söderholm, Peter Torkelsson, David Österlund och Hugo Bergström i filmen?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:49:45
Vilka spelar Niklas Engdahl,  David Alvefjord, Sandra Caménisch, Johan Karlsson i filmen?

Vad bra att fyra bra dubbare är med !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 oktober 2020 kl. 09:49:45
Vilka spelar Niklas Engdahl, Viva Östervall Lyngbrant, Karolin Funke, Tuva Skarby, David Alvefjord, Sandra Caménisch, Johan Karlsson, Magnus Rongedal, Miranda Edholm, Carl Frisell, SUsanna Nygren Strandberg, Alice Söderholm, Peter Torkelsson, David Österlund och Hugo Bergström i filmen?

Ingen som vet?

Elios

Det här blev väl med Adam Alsings sista roll tror jag inom dubbning.  :-\

gstone

Acke och Smacke ska få en kort film på Disney plus undrar vem som ersätta Alsing ?
https://disney.fandom.com/wiki/Pixar_Popcorn


[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 18 december 2020 kl. 15:56:54
Acke och Smacke ska få en kort film på Disney plus undrar vem som ersätta Alsing ?
https://disney.fandom.com/wiki/Pixar_Popcorn
Kanske Adams bror Pontus.