Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Djungelboken

Startat av DisneyTLK, 28 augusti 2013 kl. 01:46:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 oktober 2021 kl. 23:46:56Kan det inte ha varit Barrefelt Produktion AB det vill säga Mari-Anne Barrefelt och Doreen Denning som fått uppdraget?

Ursäkta att jag svarar så sent.

Doreen Denning blev osams med Disney i samband med att Skönheten och Odjuret dubbades, så jag tror inte att det kan ha varit dem heller vid det här laget.

Steffan Rudvall

#91
Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 augusti 2023 kl. 21:47:40Ursäkta att jag svarar så sent.

Doreen Denning blev osams med Disney i samband med att Skönheten och Odjuret dubbades, så jag tror inte att det kan ha varit dem heller vid det här laget.
Det visste vi dock inget om när jag skrev det inlägget. Jag vet inte vad jag ska tro angående den där dubbningen som tydligen bara fanns i minnet av en enda person.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 augusti 2023 kl. 21:52:04Det visste vi dock inget om när jag skrev det inlägget. Jag vet inte vad jag ska tro angående den där dubbningen som tydligen bara finns i minnet av en enda person.

Det är jag väl medveten om, jag ville bara påpeka det.

Men eftersom filmen som sagt mixades till stereo 1993 så är det mest troligt att det var där det var påtänkt.