Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Är jag konstig( Om Scooby Doo)

Startat av gstone, 30 maj 2018 kl. 09:51:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Så jag är en 21 årig kille som är fungernade i huvudet( nästan jag har hög-fungerande autism)Jag är inte retarded eller dum i huvudet och jag har köpt Scooby Doo spelfilmen från 2002 och tänker se den. Är jag konstig ? Är det något fel på mig ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Svingo

Inte konstigt. Möjligen ovanligt, men det finns ju 21-åringar som tittar på fotboll, och det är ju också en rätt udda sysselsättning historiskt sett.

Scooby Doo 2002, som jag själv inte sett, anses väl vara en rätt "trogen" spelfilm om Scooby Doo, med bra skådespelare och utan alltför mycket flams och trams.

Själv ser jag, som är dubbelt så gammal som dig, gärna tecknade kortfilmer gjorda ca 1930-1955, många av dem är ju inte alls gjorda för barn även om många idag tycks tro att allt tecknat är endast för barn.

Jag tror på att inte försöka begränsa sig i onödan; kan du njuta av Scooby Doo så grattis, då får du ett rikare liv.

Soscla

Kör ditt race bara! Jag är 28 och lagom normalt fungerande och samlar på alla datoranimerade Barbiefilmerna. Visserligen är de halvbra i bästa fall och ganska dåliga i värsta fall, men det fyller mig med stor glädje!
Hoppas din film var bra! :D
It's so fluffy I'm gonna die!