Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Monsters Inc

Startat av moviefan, 25 juni 2017 kl. 18:28:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Jag har senare utgåvan, och jag undrar varför inte scenen med monstrernas  musikal är med på slutet av eftertexterna ? Har för mig att det var med på vhs utgåvan. För övrig är denna film en lyckad bra film från Pixar. En av deras bästa. Den har humor, fin animation och bra dubb.  ;)

moviefan

Citat från: moviefan skrivet 25 juni 2017 kl. 18:28:09
Jag har senare utgåvan, och jag undrar varför inte scenen med monstrernas  musikal är med på slutet av eftertexterna ? Har för mig att det var med på vhs utgåvan. För övrig är denna film en lyckad bra film från Pixar. En av deras bästa. Den har humor, fin animation och bra dubb.  ;)

Någon som vet ?

Artan1528

Citat från: moviefan skrivet 14 april 2018 kl. 20:07:12
Någon som vet ?

Har du den senere DVD, Blu-ray eller 3D?

Jeg har 3D udgaven, og jeg er ret sikker på jeg har scenen. :)

moviefan

Citat från: Artan1528 skrivet 14 april 2018 kl. 20:21:09
Har du den senere DVD, Blu-ray eller 3D?

Jeg har 3D udgaven, og jeg er ret sikker på jeg har scenen. :)

Jag har senare dvd utgåvan. 

Artan1528

Citat från: moviefan skrivet 14 april 2018 kl. 20:29:11
Jag har senare dvd utgåvan.

Det kan være de har fjernet den fra DVD'en. Hvis du køber blu-rayen så er den der. :)
Jeg ved ikke hvorfor de har fjernet det. :/

moviefan

Citat från: Artan1528 skrivet 14 april 2018 kl. 20:30:53
Det kan være de har fjernet den fra DVD'en. Hvis du køber blu-rayen så er den der. :)
Jeg ved ikke hvorfor de har fjernet det. :/

Jag har dubbel kollat dvd utgåvan jag har. Det är med på både eftertexterna och som bonus material.  ;D

Artan1528

Citat från: moviefan skrivet 24 april 2018 kl. 15:09:50
Jag har dubbel kollat dvd utgåvan jag har. Det är med på både eftertexterna och som bonus material.  ;D

Godt du fandt ud af det. :)

moviefan

Har nu köpt filmen på bluray, tycker den är en given favorit bland Pixars filmer.  Svenska dubbningen är mycket bra också.  

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet  1 mars 2023 kl. 18:31:04Har nu köpt filmen på bluray, tycker den är en given favorit bland Pixars filmer.  Svenska dubbningen är mycket bra också. 

Håller helt med, har letat efter Bluray-utgåvan Ingela år utan resultat, en av mina favoritfilmer som barn och jag älskar den fortfarande, svenska dubbningen är också riktigt välgjord.

moviefan

Gillar ni uppföljaren ?  

Lillefot

Citat från: moviefan skrivet  2 mars 2023 kl. 19:26:56Gillar ni uppföljaren ? 
Det gjorde jag när jag först såg den när den hade premiär. Minns att jag tyckte om hur Randall porträtterades.

Om jag gillar den lika mycket nu är dock svårt att säga. Jag skulle behöva se om både den och Monsters Inc för att friska upp minnet.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Dubintrested

Uppföljare fel ord för en uppföljare till den här filmen bör vara tv-serien i sådana fall Monster studentliv utspelar sig ju före Monsters Inc

Disneyfantasten

Det är väl en prequel, men jag skulle säga att jag tycker den som mest är okej, med andra ord ungefär i nivå med Den Gode Dinosaurien, Bilar och Bilar 3, alla tre är dock bättre än Bilar 2.

Will Siv

#13
Jag såg också om den förra veckan och jag håller helt med att den håller fortfarande efter 20 år, bättre än "Shrek", ja jag sa det.  ::)

Sen vill jag också få tag på DVD utgåvan som har blooper scenerna och låten under eftertexterna ( fast jag har VHS utgåvan med dom ).


Dubintrested

Citat från: Will Siv skrivet  2 mars 2023 kl. 20:57:32Jag såg också om den förra veckan och jag håller helt med att den håller fortfarande efter 20 år, bättre än "Shrek", ja jag sa det.  ::)

Sen vill jag också få tag på DVD utgåvan som har blooper scenerna och låten under eftertexterna ( fast jag har VHS utgåvan med dom ).
Här är några olika listings på Tradera av den utgåvan

https://www.tradera.com/item/302153/551857880/monsters-inc-disney-pixar

https://www.tradera.com/item/302153/581970129/monsters-inc-

https://www.tradera.com/item/302153/535246907/disney-monsters-inc-beg-dvd