Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Toy Story 4

Startat av TonyTonka, 30 mars 2018 kl. 21:03:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten


gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 mars 2019 kl. 19:20:52
Jepp, det är han!  ;)

Om han kommer tillbaka tycker definitivt Ulf Brunberg borde göra hans röst !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Vore kul och se någon gammal bekant komma tillbaka. Lite som Bo Maniette i Hitta Doris.  8)

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 19 mars 2019 kl. 23:19:07
Vore kul och se någon gammal bekant komma tillbaka. Lite som Bo Maniette i Hitta Doris.  8)

Bo Maniette lämnade branchen 2004, därför var det en trevlig överraskning att han återkom som Magister Rocka i Hitta Doris...

Han har också lämnat en öppning att om den planerade långfilmen med Fragglarna någonsin blir av (som det varit på tal om i många år) så spelar han gärna Gobo Fraggel igen...

TonyTonka

#94
Det är defentivit Lena Ericsson som är Bo Peep i trailern. :)

Kul också att Stefan Frelander gjort comeback som Rex. Frågan är om de också medverkar i den faktiska filmen, då ju till exempel Robban Gustafsson var Mike i tidiga trailers till Monsters University, men sedan blev utbytt mot Johan Ulveson i filmen.

Någon som förresten vet som gjorde rösten till Gaffeln i trailern? ^^

I övrigt är jag väldigt positivt inställd efter att ha sett trailern. :D
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 20 mars 2019 kl. 09:54:31
Det är defentivit Lena Ericsson som är Bo Peep i trailern. :)

Är du verkligen säker på det? För mig låter det inte alls som henne...

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 mars 2019 kl. 16:45:22
Är du verkligen säker på det? För mig låter det inte alls som henne...

Jag är 200% säker. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 20 mars 2019 kl. 16:46:02
Jag är 200% säker. :)

Det var dubbelt...

I vilka produkter har hon då använt den stämman? (hon låter inte alls som hon gjorde i de två första filmerna)

Elios

Fan vad Nice att hon iskall kanske kommer tillbaka. Vore skitkul efter nästan 20 år utan henne. Undrar ju lite över Stefan Frelander om detta kanske är ett undantag att han vill spela Rex igen eller om producenten för dubbmingen vägrade ha någon annan.  ;D

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet 20 mars 2019 kl. 16:46:02
Jag är 200% säker. :)

Tror du hon kommer tillbaka och även kanske Gizela Rasch som Andys mamma.
Jag hoppas mest inte att den där dockan Dolly är skurken då jag tycker att det blir mer spännande om man inte vet. Även om det vore bra att veta nu om inte boo är skurken. Men med coolt om alla andra med som Håkan Mohede och alla dem som var med i den första och vem vet om kanske det blir Rune Ek som blir Slinky igen.  :o

gstone

Citat från: Elios skrivet 20 mars 2019 kl. 20:57:06
Tror du hon kommer tillbaka och även kanske Gizela Rasch som Andys mamma.
Jag hoppas mest inte att den där dockan Dolly är skurken då jag tycker att det blir mer spännande om man inte vet. Även om det vore bra att veta nu om inte boo är skurken. Men med coolt om alla andra med som Håkan Mohede och alla dem som var med i den första och vem vet om kanske det blir Rune Ek som blir Slinky igen.  :o

Jag hoppas att Andys Mamma är Myrra Malmberg , Bo Peep är Lena Erickson och Slinky Dog inte är Ole Ornered.

Ole Ornered förknippar med Is Kungen och han är också för ung. Slinky Dog ska spelas av en Äldre man. Hans Lindgren hade varit bra i rollen. Men han är tyvär död sen många år.

Oli Markenros tycker borde komma tillbaka som Hamm.

Barbie borde vara Guila Beckman. Men hon dubbar inte så mycket nu. Det blir nog Ellen som i trean. Hon passar bra i rollen.

Alla andra lär ha kvar sina röster utom Skrattis förstås.

På ett sidospår hoppas det finns några roller för äldre dubbare. Det borde vara några äldre karatärer med i filmen.

Jan Mybrand blir nog Woody.

Kul att se vilka som för dom
Nya rollerna.

Hoppas du som spelar dom nya rollerna är några spännade kändisar som aldrig dubbat förut.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2019 kl. 21:22:00
Ole Ornered förknippar med Is Kungen och han är också för ung. Slinky Dog ska spelas av en Äldre man. Hans Lindgren hade varit bra i rollen. Men han är tyvär död sen många år.

Nja, många och många, han avled faktiskt 2012, vilket inte är alltför många år sedan...

I vilket fall som helst så tror jag att Hans Lindgren hade varit bra som Slinky, likaså Stig Grybe, men tyvärr är även han bortgången numera... (även Guy De La Berg sorgligt nog)

Kanske Bert-Åke Varg...?

Men är förresten Is Kungen?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 mars 2019 kl. 21:30:20
Nja, många och många, han avled faktiskt 2012, vilket inte är alltför många år sedan...

I vilket fall som helst så tror jag att Hans Lindgren hade varit bra som Slinky, likaså Stig Grybe, men tyvärr är även han bortgången numera... (även Guy De La Berg sorgligt nog)

Kanske Bert-Åke Varg...?

Men är förresten Is Kungen?

Is Kunngen den rollen jag känner till Ole Orned mest från. Han är Skurkan i Äventyrsdag. En elak trollkarl som kontrollerar is. Han är en rolig och ganska djup karatärer.

Jag antar att du inte ser på Äventyrdags.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 mars 2019 kl. 22:18:15
Is Kunngen den rollen jag känner till Ole Orned mest från. Han är Skurkan i Äventyrsdag. En elak trollkarl som kontrollerar is. Han är en rolig och ganska djup karatärer.

Jag antar att du inte ser på Äventyrdags.

Nej, det gör jag inte, tycker inget vidare om den helt enkelt...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 mars 2019 kl. 22:31:48
Nej, det gör jag inte, tycker inget vidare om den helt enkelt...

Gillar du någon tecknat som inte är Disney ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.