Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Volrammos sommarlovsmorgon SVT 1992

Startat av Beck, 10 augusti 2023 kl. 19:40:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Beck

Hej!

Är det någon som har hela avsnitt med Volrammos (sommarlovsmorgon SVT 1992)?


Jabberjaw

Citat från: Beck skrivet 10 augusti 2023 kl. 19:40:42Hej!

Är det någon som har hela avsnitt med Volrammos (sommarlovsmorgon SVT 1992)?

Oj aldrig sett faktiskt :( men hade varit kul att se på nu såhär långt efter sin tid. Säger till om jag stöter på den men har inga höga förhoppningar om att hitta just denna faktiskt.. :-[

Lilla My

Finns ju lite material på Youtube.



Men sommarlovsprogram är alltid knepigt eftersom de ofta innehöll telefonsamtal eller kontakt med barn, vilket gör att de inte går att sända i efterhand. Hoppas du hittar mer!

Beck

Citat från: Lilla My skrivet 11 augusti 2023 kl. 00:28:44Finns ju lite material på Youtube.



Men sommarlovsprogram är alltid knepigt eftersom de ofta innehöll telefonsamtal eller kontakt med barn, vilket gör att de inte går att sända i efterhand. Hoppas du hittar mer!
Tack för klippen, jag undrade om någon har avsnitt som inte är digitaliserade och inte finns på Youtube.

Lilla My


Beck

Citat från: Lilla My skrivet 11 augusti 2023 kl. 17:23:09Inte digitaliserade? Hur menar du då
Jo, det finns kanske någon som har Volrammos på VHS, men inte egen möjlighet att digitalisera.
Att avsnitten i sig ändå finns, så menar jag.