Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Burt Reynolds (1936-2018)

Startat av Elios, 7 september 2018 kl. 01:13:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Legendariska skådespelaren Burt Reynolds har gått bort 82 år gammal. Vet inte om han varit med i någon tecknad film eller så gett ut sin röst men han vann en oscar för bästa manliga biroll i filmen Boogie Nights. Oerhört tråkigt och han skulle med varit med i nästa film av Quentin Tarantinos Once Upon A Time In Hollywood men den skulle inte filmas förens senare vilket dem inte hann. Vila i frid och kommer alltid komma ihåg han för sina mastodontfilmer som snut, cowboy etc.  ::) :'(

gstone

Det var tråkigt. Jag har bara sett en film med honom( ok en och halv. Men den var riktigt dålig)  Men han var bra i den och jag såg framemot att se honom i Once Upon A Time In Hollywood. Förutom Änglahund gjord han en till röst roll i Delgo från 2008. Men den kom aldrig till Sverige. Förutom på Netflix där jag såg -att den fanns en gång för länge sedan textad.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Anders M Olsson

Jodå, han har lånat ut sin röst till flera tecknade filmer.

Se här t.ex.:
https://www.behindthevoiceactors.com/Burt-Reynolds/

Disneyfantasten

Det var tråkigt att höra om den engelska rösten till Charlie Barkin... Vila i frid! (nu är alltså både den svenska rösten och den engelska rösten i himlen)

Erika


Hawkeyex

Because of this, I have gained a lot more knowledge than I ever received.