Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Boog & Elliott - Vilda vänner (

Startat av gstone, 29 mars 2020 kl. 13:30:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Säg mig var det första gången som Jakob Stadell dubbade ett djur?^^

Elios

Är ju lite smått överraskad faktiskt över Lennart Jähkels prestation som jägare. Man tänker ju faktiskt inte att han ska passa i en sådan roll. Att dubba Gary Sinise är ju inte det enklaste. Men jag är förvånad faktiskt att han lyckas göra jägaren Shaw väldigt läskig.  ;D

jimstrom

Han var ju faktiskt med i filmen Jägarna där han till och med blev Guldbagge belönad för bästa biroll, så det borde ju komma rent naturligt.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: jimstrom skrivet 13 april 2020 kl. 14:24:11
Han var ju faktiskt med i filmen Jägarna där han till och med blev Guldbagge belönad för bästa biroll, så det borde ju komma rent naturligt.

Ja nu vill jag inte vara taskig och så men jag förväntade mig aldrig han i rollen som en sån typ av jägare alltså mer ondskefull och liksom smal jägare då han i dem svenska filmerna är mer en god jägare och har ledarrollen liksom som i exempelvis Pistvakt.  :o :P

gstone

Det ska göras en serie på filmen

https://twitter.com/RegularTweetsUK/status/1686436813395677189

Det känns so ett väldigt säkert kort att Adam Fitz kommer göra rösten till Boog.

Det kommer i alla fall inte be Presbrsandet igen det kan jag sätta en milljion på ;D ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.