Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Asterix - Den magiska drycken

Startat av gstone, 13 oktober 2018 kl. 21:52:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 28 oktober 2019 kl. 20:39:23
... Sååå varför var "Den magiska drycken" en av de sämsta filmerna du sett i år? ;D

Den här kan också var dålig. Men man kan ju alltid hoppas  :)

Regissören värkar hyllade i sitt hemland det är et gott täcken   !

Jag försöker var opoetisk. 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Hm, jag gillar ju dom otecknade mer än dom tecknade Astérixfilmerna så det här ska bli kul att se :D
Houba !

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 29 oktober 2019 kl. 00:09:04
Den här kan också var dålig. Men man kan ju alltid hoppas  :)

Regissören värkar hyllade i sitt hemland det är et gott täcken   !

Jag försöker var opoetisk.

Jag frågade inget om den kommande filmen, jag är bara genuint fundersam varför du tycker "Den magiska drycken" är så dålig. Du har fortfarande inte gett någon förklaring till det.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 30 oktober 2019 kl. 20:51:04
Jag frågade inget om den kommande filmen, jag är bara genuint fundersam varför du tycker "Den magiska drycken" är så dålig. Du har fortfarande inte gett någon förklaring till det.

Jag kanske blivit lite för vuxen. Formuläret känns lite uttjatad efter så många filmer. Caesar var med för lite. Gir-lPower elemnet känds litee intryckte och någoon tyckte att Aster behöved en stor Monster kamp i slutet  som om detv ar Hollywood action film. Saknar Miraculixs gamla röst också. Bonemine var nästan inte med alls. Och hon är så rolig tycker jag.

Och den var inte dålig på egen hand men den var  relativt  dålig genomfört med dom flesta andra filmerna jag såg i år. I m in lista över dom sju sämsta filmerna i år var det bara fyra som jag tyckte var verkligt  dåliga. Dom andra var bara så där. Jag ser sällan filmer jag ogillar i biografer för jag är noga med vad  jag väljer att se  på bio.

Som bevis min lista över årets bästa filmer för tillfället består av 18 filmer för ja gillrar det mesta jag ser på bio.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Jag själv gillade den magiska drycken.   ;D

Erika


Elios


Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios