Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

En sak som jag HATAR !

Startat av gstone, 3 februari 2016 kl. 22:07:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

jag hatar när filmer  censureras. Det borde vara olagligt att göra det. Det är ett brott inte visa en film som den var menad att ses ! Tanken på att ta en filmskapares värk och  ta bort delar som du finner opassande är HEMSK ! Det är inte din film !!!!! Du kan inte gå och sabotera någon annans konstverk ! Det är FEL ! Jag hatar verkligen när svenska distributör gör det !

PS
Det byter inte att jag inte vill se orginal dubbningar av Disney filmer för att dom är censurerade. För det vore mycket mycket intressant att höra orginal l rösterna till dessa filmer även om lite är bortklippt ur dom

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Förstår att man gör det för man vill ju ha med så mycket som möjligt. Men vad jag vet så har vissa filmsudios att man satt en maxgräns för hur lång filmen får vara och då som oftast får man en Director's Cut. Som med Sagan om Ringen trilogi så såg jag alla dem på på bio nu i början av året. Där var det oändligt mycket som inte var med i dem redan färdig klippta Sagan om ringen.