Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Kommande Disneyfilmer

Startat av moviefan, 19 december 2017 kl. 20:41:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

ja,kanske om det skulle blir en ny uppföljare om mulans värld var befolkad av antropomorfa djur och att det skulle blir en drakkärlekssaga när två drakar blir kära i varandra.

clara liljeberg

jag tror att om en av prinsessorna skulle vara där befolkningen är djur istället för människor som t ex svanprinsessa eller zebraprinsessan.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  9 februari 2020 kl. 05:21:38
jag tror att om en av prinsessorna skulle vara där befolkningen är djur istället för människor som t ex svanprinsessa eller zebraprinsessan.

Snälla skrev allt detta i tråden "Egens idéer för Disney filmer" Du KOMMER HELT från ÄMNET  :(

God  ! Det  här är frustrerande >:( >:(  !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

#48
Ska det komma en ny live action med Lilo och Stitch?  8) ???
Hade då velat att Sylvester Stallone kanske hade kunnat spela Jumbaa och kanske Adam Sandler som Pleakley.
Forrest Whittaker som Professor Cobra.
Dwayne "The Rock" Johnson som Ganto.
Rådsdamen hade fått spelas av Sigourney Weaver. Penelope Cruz som Nani och hör och häpna Daveigh Chase återvänder som Lilo fast nu som tonårig Lilo. (Även fast hon idag är 29 år)
Samt kanske Topher Grace gör rösten till Stitch.
Vad sägs om det va?  ;) ;D

Edit: Okej det verkar som att Chris Sanders kommer att fortsätta axla rollen som Stitch vilket ändå verkar bra så då får Topher Grace spela David istället.  ;D

gstone

Citat från: Elios skrivet 15 februari 2020 kl. 00:49:03
Ska det komma en ny live action med Lilo och Stitch?  8) ???
Hade då velat att Sylvester Stallone kanske hade kunnat spela Jumbaa och kanske Adam Sandler som Pleakley.
Forrest Whittaker som Professor Cobra.
Dwayne "The Rock" Johnson som Ganto.
Rådsdamen hade fått spelas av Sigourney Weaver. Penelope Cruz som Nani och hör och häpna Daveigh Chase återvänder som Lilo fast nu som tonårig Lilo. (Även fast hon idag är 29 år)
Samt kanske Topher Grace gör rösten till Stitch.
Vad sägs om det va?  ;) ;D

Edit: Okej det verkar som att Chris Sanders kommer att fortsätta axla rollen som Stitch vilket ändå verkar bra så då får Topher Grace spela David istället.  ;D

SUPERBRA ROLLISTA !!!! ;D ;D ;D ;D

Ja det kommer kul nog en live action Lilo & Stich. Men den här för Disney Pluas så man får väl se vilken kaliber av talanf som duom har rådd med.

Tror Glen Close skulle passa som Råddsdamen och Ian MacKellen som Jumba.

Samul L Jackson kan ju spela Cobra Bubbles han är nästan alltid kul att se på film.

   
Auliʻi Cravalho kan spela Nani så kan hon åter färbännas med Dwayne "The Rock" Johnsonigen i film  !!

Om Lena Endra kan dubba Rådsdamnen.

Själv är jag inte så förtjust  i Adam Sandler vad sägs om Tony Hale isället som Pleakley ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag hoppas det blir en uppföljare till mulan 3 där mushu är med och det har jag bestämt eftersom nån svek mig om att det inte blir någon dubbning i den nya mulan-filmen och dubbningen blir ole ornered,john lundvik, lizette pålsson,linda åslund,norea sjöqvist och elina raeder.