Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Johannes Brost (1946-2018)

Startat av Anders, 5 januari 2018 kl. 11:03:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 januari 2019 kl. 09:39:02
Så, nämndes exempelvis Hans Lindgren under Guldbaggegalan 2013? (samt John Harryson och Mona Seilitz 2009, Guy De La Berg 2015, Kenneth Milldoff och Fillie Lyckow 2016, osv.)

Jag vet iallafall att bl.a. Charlie Elvegård, Lill-Babs, Leif Liljeroth, Alf Nilsson och några till nämndes den här gången...

Rikard Wolff borde iallafall ha nämnts 2018 har jag för mig...

Alla måste nog ha visats omgången mellan Guldbaggen året innan och Guldbaggen året efter. Alltså visas dem då dem gått bort även fast det varit året efter. Så tror jag att det är på de flesta även typ Oscars galan och andra galor t. ex.   ::)

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 29 januari 2019 kl. 10:01:08
Alla måste nog ha visats omgången mellan Guldbaggen året innan och Guldbaggen året efter. Alltså visas dem då dem gått bort även fast det varit året efter. Så tror jag att det är på de flesta även typ Oscars galan och andra galor t. ex.   ::)

Vilket år var det första som Guldbaggegalan visades?

Varsågod

Då det här är en minnestråd för en avliden person tycker jag att vi respektfullt kan hålla oss till ämnet.

Disneyfantasten

Citat från: Varsågod skrivet 29 januari 2019 kl. 11:51:13
Då det här är en minnestråd för en avliden person tycker jag att vi respektfullt kan hålla oss till ämnet.

Där är jag benägen att hålla med, beklagar att jag gick lite off topic...