Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Trasdockorna-film ??

Startat av Lilla My, 11 juni 2012 kl. 00:45:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

[ Är säkert fel forum-del detta, ber om ursäkt. Har bara inte tid att lägga den rätt ]

Jag vet inte riktigt, men jag kom på att kolla på gamla barnprogram för några nätter sedan (då det är ett stort intresse). Kom in på Trasdockorna (The Raggy Dolls) som gick på TV förr, går säkert på barnkanalen fortfarande. Jag hörde rykten för något/några år sedan om en planerad fortsatt serie i modern stil, eller rentav en film. Jag tyckte det verkade intressant och kollade upp det, men hittade inte mycket mer än att det var just ett rykte som flöt omkring och att det var precis i början av produktionen/manus. Detta bara poppade fram nu igen och jag undrar lite om det är fler som hört av detta? Det är liksom lite Bamse-varning över det, "vi kommer göra en ny serie för er, men vi kommer skjuta upp det tills intresset dött och sedan kasta allt" ungefär, för numera hittar jag ingen fakta alls om det.

Någon?

Elios

Finns det en film som gjordes för Trasdockorna eller den blev kanske aldrig av. Undrar lite tänktes det här med att som med Bamse att man gjorde nya filmer med Peter Haber som rösten?
Isåfall förstår jag.
Men jag antar att planerna på denna filmen har lagts på is så länge.

Lilla My

Nepp, ingen film har gjorts och vad jag kan Googla finns det inga planer på att göra en heller. Så de få rykten jag läste om för 10 år sedan var antingen fejk, eller så var det bara på ett tidigt stadium som sedan lagts ned.

gstone

Vilket land kommer serien från ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall


Elios

Citat från: Lilla My skrivet 26 juli 2022 kl. 17:55:06
Nepp, ingen film har gjorts och vad jag kan Googla finns det inga planer på att göra en heller. Så de få rykten jag läste om för 10 år sedan var antingen fejk, eller så var det bara på ett tidigt stadium som sedan lagts ned.

Intressant hade varit och veta om dem skulle ha behållit den gamla traditionella animeringen eller lite ny CG från idag.  ::) ???