Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kommissarie Gadget

Startat av Beck, 12 februari 2008 kl. 00:51:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 september 2023 kl. 21:11:54Det där ser inte ut som någon Disney utgåva jag känner till. Har du kollat så att själva skivan faktiskt innehåller svenskt tal?
Jag kan intrycka att den är äkta 😄👍
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 september 2023 kl. 21:17:06Jag kan intrycka att den är äkta 😄👍
Det betvivlar jag inte, men det är inte ovanligt att omslag innehåller felaktiga specifikationer - så kolla om själva skivan faktiskt har svenskt tal eller om det är en felmärkning.

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 september 2023 kl. 21:11:54Det där ser inte ut som någon Disney utgåva jag känner till.
Det ser ut som en brittisk utgåva som har importerats till Sverige och som man därefter har klistrat på en lapp med svensk åldersgräns och dylikt - jag har sett flertalet sådana, om än inte just av Gadget.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 september 2023 kl. 22:24:40Det betvivlar jag inte, men det är inte ovanligt att omslag innehåller felaktiga specifikationer - så kolla om själva skivan faktiskt har svenskt tal eller om det är en felmärkning.
Jag ska kolla imorgon.

Faktum är att jag tänker se själva filmen imorgon  :D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Nu har jag har nu sett hela filmen på svenska ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  8 september 2023 kl. 20:07:49Nu har jag har nu sett hela filmen på svenska ?
Frågar du oss om på vilket språk du har sett den? Det borde väl du veta själv.