Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Besökt dubbningsstudio

Startat av moviefan, 24 januari 2017 kl. 19:46:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Har ni besökt någon dubbningstudio någongång ? Jag har varit på Eurotroll. Jag fick provdubba. Det var rätt kul.  ;)

Alexander

Har tyvärr inte besökt någon dubbningsstudio, men jag vill gärna göra det. Bor tyvärr inte nära Stockholm eller ens Karlskoga.  :(

Disneyfantasten

Citat från: Alexander skrivet 24 januari 2017 kl. 20:01:31
Har tyvärr inte besökt någon dubbningsstudio, men jag vill gärna göra det. Bor tyvärr inte nära Stockholm eller ens Karlskoga.  :(

Inte jag heller, jag bor i Malmö och de flesta dubbningar görs idag i Stockholm, dock ligger KM Studio i Karlskoga.

Det närmsta från mig är Sun Studio i Köpenhamn, men jag är inte säker på om de gör dubbningar längre.

Jag har aldrig varit i Karlskoga och det var flera år sedan jag var i Stockholm.

Men nästa gång jag åker till Stockholm ska jag ta chansen och fråga och det går för sig att besöka Eurotroll eller SDI Media, eller kanske båda. :D

E

Citat från: moviefan skrivet 24 januari 2017 kl. 19:46:46
Har ni besökt någon dubbningstudio någongång ? Jag har varit på Eurotroll. Jag fick provdubba. Det var rätt kul.  ;)
Vad var det för film/serie som du provdubbade :)

moviefan

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 19 januari 2019 kl. 17:36:24
Vad var det för film/serie som du provdubbade :)

Det minns jag inte, det var så längesedan.